Svar till Svärmor <3

svärmor om FRÅGOR & SVAR:
Tobbe!
Vill bara säga att du är jätteduktig med barnen och hur du hanterar Tildas humör:)för hon är inte lätt att tas med:)
Från att haft det trassligt liv innan så har du utvecklats och vuxit med din roll som sambo,bonuspappa och nu din egen son,och jag beklagar verkligen att du inte har Tindra hos dig! ÄN!Men snart så:)
Är oxå jättestolt hur du hanterat det med att ni inte visste om det var du eller S som var pappa och jag tror VERKLIGEN att du hade tagit honom till dig oavsett utgången.
Du ser allt ordnar sig bara man får stöd och uppmuntran på vägen..
Kram

- Ja vad säger man, fällde en tår när jag läste detta.
Jag säger då det, finns det någon bättre familj än denna? Förutom min egna då ;)
Älskar dessa 2 familjerna alltså, vet inte hur mitt liv hade sett ut om ni inte
kom in i bilden, jag hade väl suttit där på en bänk och ruttnat, ni har hjälpt
mig att växa som person, ta ansvar, sköta om sysslor, ta tag i en del saker här
i livet som jag ALDRIG hade gjort annars. Det där med min dotter, så finns det
en person att tacka för, nämner inga namn, nämner inget mer så dem
får något att gå på :P Haha, är så sjukt tacksam för allt ni ställt upp med och
allt ni gjort för min skull, det betyder för mycket att kunna visa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0