FRÅGOR & SVAR

1.  Hur kommer det sig att hon hamnade hos fosterfamilj?
- Jadu, det är en lång historia...
2. Har du drogat?
- Nej ?
3. Läste i Tildas blogg att du var otrogen mot henne för 1 år sedan, hur kom det sig?
- Jadu, det är en bra fråga, dum i huvudet och visste inte vad man hade hjärnan till :(
4. Hur klarar man av att berätta sånt för sin partner?
- jadu, vi satt och öppnade oss för varandra som vi aldrig gjort tidigare, vi var 1000% ärliga
mot varandra.
5. Är det något du ångrar eller är det en bra erfarenhet? Tänkte mest på att ur allt dåligt kommer det alltid något bra! :)
- Klart som fan jag ångrar det!
6. Hur går de med allt? Plugget, hemmet, tanten? ^^
- Plugget hoppade jag av idag :( med hemmet går det bara bra med och bättre blir det bara, och med kärleken går det också bra med :)
7. Vem var du otrogen med mott tilda?
- Ett gammalt x till mig...
8. Ångrar du det du gjorde ,vad fick dig att vara det?
- Jag ångrar mig som fan, jag vet ärligt talat inte varför jag var det :(
9. den kärlek du känner för tilda har du kännt den till någon tidigare flickvän eller är tilda den speciella för dig:)?
- Den är liksom speciell, har ALDRIG känt såhär till någon annan innan :)
10. Tilda skrev att du varit otrogen, tror du att det kommer hända igen?
- Nej, och jag tror inte att det inte kommer hända igen utan jag vet att det inte kommer hända :)
11. Hur kändes det att berätta sanningen om otroheten?
- Sjukt svårt, ledsamt, ångest, men samtidigt skönt på ett sätt att ha fått det ur sig.
12. Hur reagerade Tilda på det hela?
- Hon visste ju om det hela tiden bara att hon ville höra det från mig själv och inte alla andra.
13.Hur många barn vill du ha?
- jadu, jag har en av varje nu så jag är ju nöjd, men det skadar nog inte med ett par till ;)
14. Vad är det viktigaste du kommer lära dina barn?
- Att ta rätt steg i livet.
15.  Ångrar du att du inte var med på Kendjis förlossning?
- Ja, sjukt mycket men det var så mycket runt omkring då med, så ja...
16. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
- Jobb, förhoppningsvis hus, ett barn till och eventuellt en i ugnen ;), bil och körkort
17. Föredrar du rakade tjejer(muffen alltså)?
- Man ska hitta dit :P
18. Vad gillar du bäst med Tildas utseende?
- Jadu, hennes boobs när dom va mjökfyllda 75F ;D Nej men skämt och sido nu ^^ Den är bara så perfekt liksom.
19. Vilken är Tildas bästa egenskap?
- Trygg inom sig, världens bästa mamma, omtänksam
20. Känner du dig ensam i Falkenberg eller har du många vänner där?
- Jag har faktiskt lärt känna en del på så kort tid jag bott här, både bra och dåligt umgänge, men håller mig till de bra tack vare baby :)
21. Vart ska du tatuera in Kendji, antar att du ska det eftersom du har dottern på bröstet?
- Han kommer att hamna på det andra bröstet :)
22. Om du fick ändra på en sak hos Tilda, vad skulle det vara?
- Hennes humör kanske, den är inte att leka med alltså
23. Vilken egenskap är värst, Tildas svartsjuka eller hennes kontrollbehov?
- Hon är EXTREMT svartsjuk, kontrollbehovet vet jag inte vart du har fått det ifrån :S
24. Hur kändes det när du fick reda på att du kanske inte var pappa till Kendji?
- jadu, jag vart så förbannat ledsen och förbannad, men bet ihop hela vägen och lät
testet visa vem som var pappan.
25. Hur har du och Tilda det?
Jo, det är lite upp och ner, men enligt mig själv så blir det bättre och bättre :)
26. Vill du ha fler barn med henne?
- Det är självklart, kan inte hitta någon bättre mamma till mina barn.
27. Hur kommer det sig att du vill vara med Tilda fast än ni haft så mycket problem?
- För att det är min största kärlek, har aldrig haft såna känslor för någon annan som jag har
för henne.
28. Att hon så nyligen ville försöka med Simon, känner inte du att hon tar dig bara för att han inte ville ha henne?
- Jo, det känns som att jag bara är ett jävla andra handsval tyvärr :/ Men nu har hon sagt att han är ute ur hennes liv och vill inte ha med honom att göra, så jag får lita på henne angående
den fronten.
29. Hon har juh till och med sagt att hon älskar honom mer?
- Det kanske inte är så konstigt när jag nyligen kommit in i hennes liv, medans dem har
4 år bakom sig och gått igenom så mycket som dem har gjort, så det kanske inte är så konstigt... Men du kanske glömmer någon över en natt bara ?
30. Vad ser du i Tilda egentligen?
- Allt som jag inte sett i någon annan.
31. Tycker du hon är snygg? (Hon ser ut som en häst i käften)
- Det är inget fel på hennes utseende, har du sett dig själv i spegeln än ? Det är klart att hon är snygg, ibland till och med vacker (speciellt när hon är sur) ;)
32. Hur kan du förlåta henne för att hon var otrogen?
- Vi har förlåtit varandra.
33. Tilda tog ju dig, för att inte Simon ville ha henne nu, hur känns det?
- Jadu, det känns ju inte kul att veta sånt, men är glad över att det är vi igen.
34. Att vara småbarns föräldrar måste vara svårt i sig,och att samtidigt hålla kärleken vid liv kan inte alltid vara lätt,vad har du/ni för knep för att inte glömma av varandra bland alla blöjbyten,spyor m.m.
- Jadu, är det kärlek så tänker man på den personen hela tiden,
35. Är du bra på att uppvakta Tilda?!
- Ibland kanske ^^
36. skulle du kunna tänka dig att jobba lite extra när du inte pluggar???
- Pluggar inte längre, men det hade jag lätt kunnat gjort om jag ansåg själv att jag har tid till det och hur allt ser ut hemma osv.
37. Vad gör dig till en bra förebild för dina barn?!
- Jadu jag vet faktiskt inte.
38. vill du ha fler barn med tilda:)`?
- Den frågan har varit innan men svarar igen, ja det är klart det. Man kan inte hitta en bättre mamma till sina barn :)
39. Hur kände du under perioden du inte visste om det var du som var pappa te den lilla eller om det var simon ?
- jag tänkte inte allt för mycket på det. Men första veckan efter jag fick reda på det så visste jag inte riktigt hur jag kände, vad jag ville, eller någonting.
40. Om det nu varit simon som varit pappa hade du ändå sett honom som din egen om läget varit detsamma att du tilda blivit tsm igen osv :)?
- Det är inget man direkt kan svara på såhär nu. Det är ju inget man vet om man hade gjort eller inte, men jag tror faktiskt jag hade gjort det om man ska fantisera lite :P
1.  Hur kommer det sig att hon hamnade hos fosterfamilj?
- Jadu, det är en lång historia...

2. Har du drogat?
- Nej ?

3. Läste i Tildas blogg att du var otrogen mot henne för 1 år sedan, hur kom det sig?
- Jadu, det är en bra fråga, dum i huvudet och visste inte vad man hade hjärnan till :(

4. Hur klarar man av att berätta sånt för sin partner?
- jadu, vi satt och öppnade oss för varandra som vi aldrig gjort tidigare, vi var 1000% ärliga
mot varandra.

5. Är det något du ångrar eller är det en bra erfarenhet? Tänkte mest på att ur allt dåligt kommer det alltid något bra! :)
- Klart som fan jag ångrar det!

6. Hur går de med allt? Plugget, hemmet, tanten? ^^
- Plugget hoppade jag av idag :( med hemmet går det bara bra med och bättre blir det bara, och med kärleken går det också bra med :)

7. Vem var du otrogen med mott tilda?
- Ett gammalt x till mig...

8. Ångrar du det du gjorde ,vad fick dig att vara det?
- Jag ångrar mig som fan, jag vet ärligt talat inte varför jag var det :(

9. den kärlek du känner för tilda har du kännt den till någon tidigare flickvän eller är tilda den speciella för dig:)?
- Den är liksom speciell, har ALDRIG känt såhär till någon annan innan :)

10. Tilda skrev att du varit otrogen, tror du att det kommer hända igen?
- Nej, och jag tror inte att det inte kommer hända igen utan jag vet att det inte kommer hända :)

11. Hur kändes det att berätta sanningen om otroheten?
- Sjukt svårt, ledsamt, ångest, men samtidigt skönt på ett sätt att ha fått det ur sig.

12. Hur reagerade Tilda på det hela?
- Hon visste ju om det hela tiden bara att hon ville höra det från mig själv och inte alla andra.

13.Hur många barn vill du ha?
- jadu, jag har en av varje nu så jag är ju nöjd, men det skadar nog inte med ett par till ;)

14. Vad är det viktigaste du kommer lära dina barn?
- Att ta rätt steg i livet.

15.  Ångrar du att du inte var med på Kendjis förlossning?
- Ja, sjukt mycket men det var så mycket runt omkring då med, så ja...

16. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
- Jobb, förhoppningsvis hus, ett barn till och eventuellt en i ugnen ;), bil och körkort

17. Föredrar du rakade tjejer(muffen alltså)?
- Det ska vara lätt att hitta ;)

18. Vad gillar du bäst med Tildas utseende?
- Jadu, hennes boobs när dom va mjökfyllda 75F ;D Nej men skämt och sido nu ^^ Den är bara så perfekt liksom.

19. Vilken är Tildas bästa egenskap?
- Trygg inom sig, världens bästa mamma, omtänksam

20. Känner du dig ensam i Falkenberg eller har du många vänner där?
- Jag har faktiskt lärt känna en del på så kort tid jag bott här, både bra och dåligt umgänge, men håller mig till de bra tack vare baby :)

21. Vart ska du tatuera in Kendji, antar att du ska det eftersom du har dottern på bröstet?
- Han kommer att hamna på det andra bröstet :)

22. Om du fick ändra på en sak hos Tilda, vad skulle det vara?
- Hennes humör kanske, den är inte att leka med alltså

23. Vilken egenskap är värst, Tildas svartsjuka eller hennes kontrollbehov?
- Hon är EXTREMT svartsjuk, kontrollbehovet vet jag inte vart du har fått det ifrån :S

24. Hur kändes det när du fick reda på att du kanske inte var pappa till Kendji?
- jadu, jag vart så förbannat ledsen och förbannad, men bet ihop hela vägen och lät
testet visa vem som var pappan.

25. Hur har du och Tilda det?
Jo, det är lite upp och ner, men enligt mig själv så blir det bättre och bättre :)

26. Vill du ha fler barn med henne?
- Det är självklart, kan inte hitta någon bättre mamma till mina barn.

27. Hur kommer det sig att du vill vara med Tilda fast än ni haft så mycket problem?
- För att det är min största kärlek, har aldrig haft såna känslor för någon annan som jag har
för henne.

28. Att hon så nyligen ville försöka med Simon, känner inte du att hon tar dig bara för att han inte ville ha henne?
- Jo, det känns som att jag bara är ett jävla andra handsval tyvärr :/ Men nu har hon sagt att han är ute ur hennes liv och vill inte ha med honom att göra, så jag får lita på henne angående
den fronten.

29. Hon har juh till och med sagt att hon älskar honom mer?
- Det kanske inte är så konstigt när jag nyligen kommit in i hennes liv, medans dem har
4 år bakom sig och gått igenom så mycket som dem har gjort, så det kanske inte är så konstigt... Men du kanske glömmer någon över en natt bara ?

30. Vad ser du i Tilda egentligen?
- Allt som jag inte sett i någon annan.

31. Tycker du hon är snygg? (Hon ser ut som en häst i käften)
- Det är inget fel på hennes utseende, har du sett dig själv i spegeln än ? Det är klart att hon är snygg, ibland till och med vacker (speciellt när hon är sur) ;)
32. Hur kan du förlåta henne för att hon var otrogen?
- Vi har förlåtit varandra.

33. Tilda tog ju dig, för att inte Simon ville ha henne nu, hur känns det?
- Jadu, det känns ju inte kul att veta sånt, men är glad över att det är vi igen.

34. Att vara småbarns föräldrar måste vara svårt i sig,och att samtidigt hålla kärleken vid liv kan inte alltid vara lätt,vad har du/ni för knep för att inte glömma av varandra bland alla blöjbyten,spyor m.m.
- Jadu, är det kärlek så tänker man på den personen hela tiden,

35. Är du bra på att uppvakta Tilda?!
- Ibland kanske ^^

36. skulle du kunna tänka dig att jobba lite extra när du inte pluggar???
- Pluggar inte längre, men det hade jag lätt kunnat gjort om jag ansåg själv att jag har tid till det och hur allt ser ut hemma osv.

37. Vad gör dig till en bra förebild för dina barn?!
- Jadu jag vet faktiskt inte.

38. vill du ha fler barn med tilda:)`?
- Den frågan har varit innan men svarar igen, ja det är klart det. Man kan inte hitta en bättre mamma till sina barn :)

39. Hur kände du under perioden du inte visste om det var du som var pappa te den lilla eller om det var simon ?
- jag tänkte inte allt för mycket på det. Men första veckan efter jag fick reda på det så visste jag inte riktigt hur jag kände, vad jag ville, eller någonting.

40. Om det nu varit simon som varit pappa hade du ändå sett honom som din egen om läget varit detsamma att du tilda blivit tsm igen osv :)?
- Det är inget man direkt kan svara på såhär nu. Det är ju inget man vet om man hade gjort eller inte, men jag tror faktiskt jag hade gjort det om man ska fantisera lite :P

Kommentarer
Postat av: svärmor

Tobbe!

Vill bara säga att du är jätteduktig med barnen och hur du hanterar Tildas humör:)för hon är inte lätt att tas med:)

Från att haft det trassligt liv innan så har du utvecklats och vuxit med din roll som sambo,bonuspappa och nu din egen son,och jag beklagar verkligen att du inte har Tindra hos dig! ÄN!Men snart så:)

Är oxå jättestolt hur du hanterat det med att ni inte visste om det var du eller S som var pappa och jag tror VERKLIGEN att du hade tagit honom till dig oavsett utgången.

Du ser allt ordnar sig bara man får stöd och uppmuntran på vägen..

Kram

2011-03-18 @ 22:07:05
Postat av: Isabell

29. Hon har juh till och med sagt att hon älskar honom mer?

- Det kanske inte är så konstigt när jag nyligen kommit in i hennes liv, medans dem har

4 år bakom sig och gått igenom så mycket som dem har gjort, så det kanske inte är så konstigt... Men du kanske glömmer någon över en natt bara ?



Nej menade inte att man bara glömmer bort någon.. Men skaffar man verkligen barn med någon när men hellre vill ha någon annan? Tycker du själv det låter vettigt?

2011-03-20 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0