29 Juli 2012

Fy fan vilket jävla skit humör jag är på ikväll. Saknar min älskade lilla prinsessa så fruktansvärt mycket. Börjar väckas en grymt stor ilska inombords nu mot hennes "föräldrar", dem har lovat att skicka kort på henne och allt, men inte fan har jag fått det, jag har även påmint dem och dem säger bara "nej då det har vi inte glömt" Fuck them alltså!! Även hennes mamma som gick till soc och sa att jag är en pundare och alkis, jävla fan alltså, hur kan en person göra så mot sitt barns andra förälder? Jag har frågat henne så många gånger varför hon gjort så och förstört typ mer än halva mitt liv. Det enda hon säger är "för att jag var arg på dig". Liksom hallå eller? Soc gjorde ingen utredning på mig utan satte bara stämplarna på mig.... Sen utredde dem mamman också, och då visade det sig att hon inte är kapabel till att ta hand om henne, liksom är det inte deras skyldighet att utreda den andre föräldern då? Åååh vad sne jag är just nu på allt vad myndigheter heter alltså!! Tindra Linda Christina Thurgren, pappa ska se till att du kommer hem till din riktiga familj snart! <3 Dem dagarna jag saknar Tindra, dem är inte roliga alltså, då känns det i mitt hjärta att det inte är helt än... Det enda tomma hålet är att jag inte får ha min lilla flicka hemma.. Det gör så ont att inte få följa din uppväxt, jag har förlorat 2 och ett halvt år med dig :'( Jag minns den dagen jag fick se dig, när jag fick höra ditt skrik, hålla dig i min famn mot mitt bröst och känna dina andetag. Nej, orkar inte skriva mer just nu.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vad ont det gör i mig att läsa det här :(

Hur arg man som mamma än är på pappan så tyker jag att det alltid är fel att barnet ska hamna i kläm! Man ska aldrig någonsin prata illa om den andra föräldern eller försöka få barnet på sin 'sida'. Förstår inte alls hur man kan göra så mot sitt barn.



I Sverige har barnet rätt till båda sina föräldrar. Inte alla unga pappor bryr sig, det är så lätt för unga mammor att ta ifrån pappan barnet. (ja, nu drar jag unga föräldrar över en kam, men det är nästan bara unga mammor jag stött på som gör så här..)(fördomar är det väl också) Eller tvärtom menade jag, ta ifrån barnet dens pappa.

2012-07-29 @ 23:43:24
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0