18 augusti 2012

Ja vad ska jag säga för något? Det händer massa runt omkring mig just nu...jag har påbörjat en ny behandling direkt efter den första...kände att det var lika bra, så det gjorde jag. Folk har börjat snäcka massa skit nu igen, men det är bara ett bevis på att jag är längre fram i mitt liv än dem och att mitt liv är mer intressant än deras eget :) haha Mitt humör har börjat svänga kraftigt, men jag går på 3 olika ställen för att arbeta med mina känslor och med mitt humör. Annars? Njae en sån här morgon saknar jag Tindra så sjukt jävla mycket. Jag hinner tänka tillbaka på tiden då hon bara var en liten bebis... Det gör så ont att veta att jag har missat hennes första ord, första steget när hon släppte allt, ja när hon gjorde allt själv. Nej jag orkar inte skriva mer nu. Var rädda om varandra och det ni har, man vet aldrig när det är över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0