FRÅGOR & SVAR + BILDER

1. Varför kom polisen två gånger?
- För att det var livat kanske ? Men inte mellan mig och älskling.
2. Vad gör du på dagarna sedan du hoppat av skolan?
- Inskriven på arbetsförmedlingen, söker jobb och går på Karriär i Halland.
3. Varför hoppade du av skolan?
- För att jag kände att jag inte var motiverad helt och att det är inte min grej att sitta bakom en bänk och bara läsa.
4. Hur får man ekonomin att gå ihop om man varken pluggar eller jobbar?
- Försäkringskassan får man pengar ifrån
5. När ska du och Tilda gifta er?
- Jadu, det vet jag inte om vi ska göra. Om vi ska göra det så visar det sig den vackra dagen det blir av isåfall.
6. Vad är det för bråk som pågått på din blogg?
- Fick först ett ja, sen helt plötsligt dagen efter eller om det var samma kväll så fick man ett nej. Av en person som skulle ha kommit på Kendjis dop och sen har det varit flera inblandade.
7. Varför har varken du eller ditt ex vårdnaden om er dotter?
- Hur vet du om vi har den eller inte ?
8. När kommer nästa barn?
- Jadu, det året Kendji är 2, så det blir väl runt 2013 om hon får bestämma tror jag det var :P Vi ska planera nästa barn
9. Har du och Tilda några husdjur?
- Ja, vi har 2 katter :P
10. Tror du att du kommer få vårdnad över Tindra så hon får bo hos er?
- Jag hoppas att jag får det, för hon behöver sin pappa mer än någon annan.
11. Är du rädd att Tilda ska vara otrogen mot dig igen?
- Efter allt vi har pratat om så tror jag inte att hon kommer vara det.
Så svaret är, nej det är jag faktiskt inte.
12. Är du rädd att om du och tilda gör slut, att du inte kommer få träffa din son Kendji? Och inte få träffa Memphis något?
- Nej det är jag inte, eftersom att jag vill träffa mitt barn.
Efter allt hon har sagt så OM det tar slut eller OM vi kommer dela på oss en tråkig dag så kommer jag få träffa båda och ha båda om jag själv ville det och jag menar, vem fan kan säga nej till dessa 2 underbara pojkar ?
13. varför ringde hon polisen?
- Ärligt talat så vet jag inte :S
14. Hur känns det att inte ha vårdnad av Tindra?
- Har någon sagt att jag INTE har de ?
15. Har du någon kontakt med Linda överhuvudtaget?
- Nja, det är knappt. Lite på msn och fb ibland
16. Har du träffat Simon sen han blev konstig?
- Jag vet ju inte hur han var innan ? xD
17. Kan ni inte ta kort på era förlovningsringar och lägga upp?
- Jodå, det slänger jag in här längst ner :)
18. Hur ofta har du och Tilda sex? Tänkte mer om det hinns eftersom ni har lille Kendji och Memphis?
- HAHA, vi kan väl ha sex precis som vanligt, barnen sover ju sjukt bra, så det har inte förändrats ;)
1. Varför kom polisen två gånger?
- För att det var livat kanske ? Men inte mellan mig och älskling.

2. Vad gör du på dagarna sedan du hoppat av skolan?
- Inskriven på arbetsförmedlingen, söker jobb och går på en jobbsökar kurs, typ,
som heter Karriär i Halland.

3. Varför hoppade du av skolan?
- Jag skulle läsa upp matte och engelska, två ämnen jag redan
hade, så jag kände mig inte direkt motiverad till det.

4. Hur får man ekonomin att gå ihop om man varken pluggar eller jobbar?
- Jag har ett aktivitetsstöd som är ganska högt, bostadsbidrag,
föräldrarpenning, barnbidrag. Så genom försäkringskassan

5. När ska du och Tilda gifta er?
- Jadu, det vet jag inte om vi ska göra. Om vi ska göra det så visar det sig den vackra dagen det blir av isåfall.

6. Vad är det för bråk som pågått på din blogg?
- Fick först ett ja, sen helt plötsligt dagen efter eller om det var samma kväll så fick man ett nej. Av en person som skulle ha kommit på Kendjis dop och sen har det varit flera inblandade.

7. Varför har varken du eller ditt ex vårdnaden om er dotter?
- Hur vet du om vi har den eller inte ?

8. När kommer nästa barn?
- Jadu, det året Kendji är 2, så det blir väl runt 2013 om hon får bestämma tror jag det var :P
Vi planerar nästa barn till typ Augusti 2013 (A)

9. Har du och Tilda några husdjur?
- Ja, vi har 2 katter :P Silence och Svea :)

10. Tror du att du kommer få vårdnad över Tindra så hon får bo hos er?
- Jag hoppas att hon en dag kommer flytta hem, ja.

11. Är du rädd att Tilda ska vara otrogen mot dig igen?
- Efter allt vi har pratat om så tror jag inte att hon kommer vara det.
Så svaret är, nej det är jag faktiskt inte.

12. Är du rädd att om du och tilda gör slut, att du inte kommer få träffa din son Kendji? Och inte få träffa Memphis något?
- Nej det är jag inte, eftersom att jag vill träffa mitt barn.
Efter allt hon har sagt så OM det tar slut eller OM vi kommer dela på oss en tråkig dag så kommer jag få träffa båda och ha båda om jag själv ville det och jag menar, vem fan kan säga nej till dessa 2 underbara pojkar ?

13. varför ringde hon polisen?
- Ärligt talat så vet jag inte :S

14. Hur känns det att inte ha vårdnad av Tindra?
- Har någon sagt att jag INTE har de ?

15. Har du någon kontakt med Linda överhuvudtaget?
- Nja, det är knappt. Lite på msn och fb ibland

16. Har du träffat Simon sen han blev konstig?
- Jag vet ju inte hur han var innan ? xD

17. Kan ni inte ta kort på era förlovningsringar och lägga upp?
- Jodå, det slänger jag in här längst ner :)

18. Hur ofta har du och Tilda sex? Tänkte mer om det hinns eftersom ni har lille Kendji och Memphis?
- HAHA, vi kan väl ha sex precis som vanligt, barnen sover ju sjukt bra, så det har inte förändrats ;)
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Angående Tindra. Har man följt din blogg ett tag så har man förstått att Tindra varken bor med dig eller sin mamma utan hos fosterfamilj. Eller har jag fattat fel? Det är nog därför folk antar att ingen av er har vårdnaden. Förklara gärna hur det hänger ihop så slipper folk gissa. Om du vill förklara förstås :)

2011-05-07 @ 23:35:10
Postat av: Anonym

Varför vågar du inte åka till Småland igen! Vem eller vilka är du rädd för. Har svårt att tänka mig att du skulle vara rädd för någon med din kroppsbyggnad du är ju för fan GRYMT stor!!!!!!!

2011-05-08 @ 10:38:13
Postat av: tilda - mobilen

Jag älskar dig <3

2011-05-08 @ 12:58:33
URL: http://mammasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0