2 Maj 2011 - 10:30

Vad ska man tala om idag ?

Igår så rakade vi av Kendji håret för att få hår på hela huvudet :P
Nu ser han både äldre och större ut i mina ögon ^^
Sen har vi bråkat ännu mer med min såkallade lillebror och hans "tjej".
Vi får se vart detta leder någonstans, om det blir ett slut på det hela,
men som jag sa till pappa igår, fortsätter dem så fortsätter vi. Det var dem
som startade hela skiten så då får dem fan klara av den situationen också.

Sen vet jag inte vart du fick det ifrån någonstans att jag itne skulle våga
komma till Småland igen tack vare mitt förflutna ? Men hallå, tror du
på självaste allvar att jag är rädd för att åka dit ? haha Jag åker
precis vart jag vill, och sa du det bara för att skrämmas lite, så lyckades
du inte speciellt bra :) 

Jag skulle ha varit i Småland idag egentligen för att samlas med
Andreas familj, släkt och vänner och minnas honom.
Han har varit borta i 1 år nu, tänk ett helt jävla fucking
år är det sen du lämnade oss :(

Jaha nehe, vad ska man mer skriva då ? 
Memphis är på dagis, Kendji ligger och pratar med en
fisk i vagnen, älskling sover, jag sitter här och snorar.
Hatar verkligen denna förbannade pollen alltså, men men
man överlever det iallafall :)
Kanske ska ta tag i städandet nu när Muffe ändå är på dagis ^^











Kommentarer
Postat av: Mattias

Mnja, vi började inte direkt bråket. Det var ni som vägrade tro mig och antog att allt beror på min tjej.



Vi sa samma till farsan så lets keep it that way.

2011-05-02 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0