11 Maj 2011 - 08:50

Fan vad dålig jag är på att uppdatera känner jag ^^
Men det blir tyvärr så när man inte har ork eller
lust till det längre :/ Kan lova däremot att jag ska försöka
bli bättre på det nu :P 

Jaha, då var sommaren här, tänkte tala om det för folk som inte märkt av den än ;)
Haha, färgen har börjat lägga sig på plats nu, och påtal om lägga sig
på plats, så har magen vuxit ^^ Kanske lät dumt, men det ser lite ut
som att jag är gravid säger folk som ser mig :P haha
Jag ligger sjuk sen ett tag tillbaka, hosta, snuva, älskling likaså,
även stackars lilla Kendji, den enda som är frisk är lilla Muffe.

Nehe, vet fan inte vad jag mer ska skriva alltså :/ 

Slänger in lite enstaka bilder istället ^^













Älskar min familj!! Det är bara en som saknas sen är den
fullbordad <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni är jättefina :) Vilken familj ni är! Starka som klarar av allt som händer.. (brukar läsa Tildas blogg med) All lycka till er!

2011-05-11 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0