Till min vackra sambo <3

Älskling, jag kommer aldrig någonsin kunna visa
min kärlek till dig eller ens kunna förklara den
för dig, den är så oerhört stooor!

Folk som försöker lägga sig i vårat förhållande och
försöker förstöra det är bara avundsjuka på oss hur bra vi har
det och hur starka vi är :) Folk säger att vi är omogna
och tycker synd om våra barn, men i själva verket är
det dem som är omogna och avundsjuka på oss bara för att vi har
3 underbart vackra barn. Dem tycker egentligen inte synd om våra
barn utan tänker "dem barnen kan inte få det bättre, tänk
om alla föräldrar vore som dem." 

Många har även klagat på ditt utseende och förstår inte vad jag ser
i dig. Men då ska jag ta och tala om det för folket.

Sara Matilda Lina Inlund,
Du är söt,
du är snygg,
du är het,
du är vacker,
du är allt som dem andra inte är.
Dem som snackar skit om ditt utseende är bara avundsjuka för att
dem är så fula. Jag är nog den lyckligaste killen på denna
jord som har en sån snygg flickvän som jag har. Trodde aldrig att
jag skulle kunna få en sån fin tjej som dig, men jag hade visst fel i det.

Du, Matilda, du och barnen har fått mig att öppna ögonen
och varje gång jag vaknar så ser jag världens vackraste och
bästa familj :)

Sara Matilda Lina Inlund <3
Memphis Hope Silence Inlund <3
Kendji Diezel Hope Silence Inlund <3
Tindra Christina Linda Thurgren <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla har sina motgångar thobbe..

ingen är perfekt..

låt inte andra trycka ner dig och Tilda no matter what..

ingen familj e den andre lik och tacka fan för det!!



Du ser ju min galna familj..jag har snart fem barn med 4 olika pappor och det stör säkert många men det e jag som tar hand om barnen och dom far inte illa!! Så länge du och tilda älskar varandra och finns där för era barn så e det ingen som kan klandra er..ni e unga och hinner göra misstag flera ggr tro mig..jag vet..men misstag kan man göra utan att skada sina barn och utan misstag lär man sig inget!



Ta hand om din familj och gör ditt bästa thobbe mer kan man inte göra som förälder..Ha alltid barnen som första prio så går det vägen.



Det som inte dödar .. det härdar <3



kram på dig och de dina

anna c

2011-05-01 @ 13:06:03
Postat av: Anonym

Jag skulle verkligen vilja ha haft en sådan mogen pappa som du.Du store Thobbe som inte skyggar för något och verkar så tillfreds med tillvaron..

2011-05-02 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0