Svar till Anonym

Varför vågar du inte åka till Småland igen!
Vem eller vilka är du rädd för?
Har svårt att tänka mig att du skulle vara rädd för någon
med din kroppsbyggnad du är ju för fan GRYMT stor!!!!!!

Svar:
För de första, så är jag en tanlig liten pojk xD Nej, men jag är
inte direkt " stor " med muskler xD Så vet inte vad du har fått de
ifrån, och sen har muskler och storlek inte med den saken att göra, 
även en liten skit på 40 kg, kan va ett riktigt monster.

Jag vågar åka till Småland, varför skulle jag INTE göra de ?
Jag är inte rädd för någon där nere, men de är min " kära " bror,
som påstår att jag inte vågar visa mig i Småland, pga mitt
förflutna .. Nej, jag har inte vart kriminell eller något alls, så jag
förstår lixom inte vad mitt " förflutna " har med saken att göra lixom.
Jag va en festprisse när jag bodde där, och vad jag vet, så
har jag inga direkta ovänner, mer än min bror då xD

och jag skulle gärna vilja veta vem fan du är.
Du kommenterr väldigt konstigt och de enda jag vet, 
är att du befinner dig i Nässjö .. ?

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Vem blev Kendjis gudmor/fadder/gudfar -vad-ni-nu-hade ^^ ?

2011-05-09 @ 23:34:09
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0