Svar ang Tindra

Angående Tindra. Har man följt din blogg ett tag så har man förstått att
Tindra varken bor med dig eller sin mamma utan hos fosterfamilj. Eller har jag fattat fel?
Det är nog därför folk antar att ingen av er har vårdnaden. Förklara
gärna hur det hänger ihop så slipper folk gissa. Om du vill förklara förstås :)

Svar:
Nej, du har inte fattat de hela fel. Tindra bor i en fosterfamilj, eller ett familjehem
för LVUplacerade barn, i Hässleholm. Varför de är LVU på henne, får ni fråga L,
för de tänker jag inte ens svara på, de är på falska grunder om mig, och jag
blir bara förbannad av att påminna mig själv om de. 
Jag får träffa Tindra var tredje månad, två timmar åt gången, men
de ska de bli ändring på. Jag vill inte skriva ut allt för mycke här, men
ändå. Vi har vårdnaden båda två, men tyvärr så får jag inte
ha Tindra, PGA L och L får inte ha Tindra pga sig själv.
Kort beskrivning av de hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0