Låten och lite bilder :'( <3

You're my angel
You're the only sunshine in my life
Feels like heaven when you take me in your arms
(In your arms)

You're my angel
You're the only sunshine in my life
Feels like heaven when you take me in your arms
In your arms
X2

My life, my life, my life
My sunshine in my life
My life, my life, my life, my life, my life
My sunshine in my life
My life, my life, my life, my life, my life
My sunshine in my life
My life, my life, my life, my life, my life
My sunshine in my life

You're my angel
You're the only sunshine in my life
Feels like heaven when you take me in your arms
(In your arms)

You're my angel
You're the only sunshine in my life
Feels like heaven when you take me in your arms
In your arms

You're my angel (angel, angel, angel…)

You're my angel
You're the only sunshine in my life
Feels like heaven when you take me in your arms
(In your arms)

You're my angel
You're the only sunshine in my life
Feels like heaven when you take me in your arms
In your arms

My life, my life, my life
My sunshine in my life
My life, my life, my life, my life, my life
My sunshine in my life
My life, my life, my life, my life, my life
My sunshine in my life
My life, my life, my life, my life, my life
My sunshine in my life

Snälla kom tillbaka pappas lilla ängel <3 :'(











Här kommer dem 2 sista bilderna vi har på honom innan
han ville säga hejdå, mamma och pappa :'( <3





Kommentarer
Postat av: 18 år och mamma till Valentino. <3

Jag beundrar er starkt ska ni veta! Att förlora sitt barn måste vara det värsta man kan vara med om. Alla mina tankar har gått till er den här veckan och jag önskar er all lycka och glädje (även fast man kanske aldrig kommer vara glad fullt ut) i framtiden för det är ni verkligen värda! Kendji verkar påminna mycket om min son när jag ser honom på bilderna, lika glad och han är så otroligt söt. Oroa er inte, ni kommer ses snart igen när den tiden är inne tills dess så vakar han över er med sina små ängla ögon. Jag känner inte ens er men ni har verkligen fått mig att inse att man ska verkligen ta vara på varenda sekund man har med sitt barn, för man vet aldrig plötsligt så händer det. Vet inte vad jag ska säga mer än att jag beklagar sorgen och jag skickar alla mina styrkekramar som finns till er! <3

2011-05-19 @ 15:24:25
URL: http://www.jenniferpalma.devote.se
Postat av: Anonym

näää fy :(

2011-05-19 @ 16:10:52
Postat av: Emma

Skänker styrka o tankar till er! beklagar verkligen.

Lille gosse, vila i frid!



2011-05-19 @ 18:26:04
Postat av: Emelie

Underbara barn. Tänker på er! <3

2011-05-19 @ 20:50:16
Postat av: carina

Har fått reda på att du och Tilda mist er son. Ni har fått uppleva det värsta man som förälder kan göra att mista sitt barn. Hoppas ni kan stötta varandra och gå vidare. Tänker på er.

2011-05-22 @ 23:09:27
Postat av: UnFair

Jag mådde och mår så fruktansvärt dåligt av när jag fick höra om er sons bortgång. Jag sitter här med en klump i halsen, och vet inte riktigt vad jag vill få ut av mitt inlägg egentligen. Kanske mest för att själv lätta mitt samvete. Det här kan kanske för er och kanske även för andra vara helt fel tidpunkt att skriva detta, men har precis nyligen börjat läsa din blogg, så tolka mig rätt när ja menar att detta inlägg har inte något som helst att göra med det tragiska som nyligen inträffat. Jag ska vara ärlig, Thobbe! Jag kan säga att jag känner dig sen innan, och har i stort sett under hela denna tiden ogillat dig. Men nu efter att ha läst din blogg så kan jag erkänna att du har fått mig till självinsikt. Jag märker verkligen att du har förändrats som person, mognat nåt fruktansvärt sen den tiden jag minns. Dock kanske du går ut lite väl hårt i vissa av dina inlägg, men ja vet inte hela baletten och det har jag ändå inte med att göra. Hur som helst: I grund och botten är det dock inte dig jag ogillat hela tiden, utan din mamma (eller Kicki om du så vill benämna henne). Tyvärr har allt detta hat till Kicki, även drabbat dig då jag alltid relaterat dig till din mor. Jag kan inget annat än att hoppas på att du en dag kommer förlåta mig för detta. När jag läser alla inlägg om din levnadssituation och alla bråk med familjemedlemmar och dylikt, så förstår jag nu hur starkt psyke du måste ha och hur stark du verkligen är som person! Att säga upp kontakten med den hand som fött dig, med motiveringen att det är för din egen skull att själv kunna klara dig; Jaa, ja kan inget annat än att bli tårögd och applådera! Strongt gjort! Livet är som du säger jävligt orättvist, och det känns som att du har varit med om alldeles för mycket. Jag vet inte vad din bror pratar om när han menar att Småland hatar dig. Jag vet inte vilken ände av småland han menar, för här där jag befinner mig, lider vi med dig och din familj och önskar dig all glädje och gnutta hopp du kan få i all denna sorg och förtvivlan..! Har du vägarna förbi Småland, så har du iallafall en återfunnen vän som står på din sida.

2011-05-23 @ 01:04:20
Postat av: Veronica

Jag kan inte sluta titta på bilderna på er söta son :( fy fan vad livet är orättvist!:( erat sätt att beskriva Kendji.. han verkar vara precis som min minsta dotter som precis blivit 5 månader.. jag gråter varje kväll och tänker på den lilla pojken även fast jag inte känner er men jag tog åt mig så mycket när jag läst hur han var <3

Var stolta, ni fick en perfekt son som lämnade sitt leende i era hjärtan <3

2011-05-23 @ 17:02:45
URL: http://veronicakristina.bloggplatsen.se
Postat av: Charlotte

Världen är så himla orättvis! Jag har gråtit floder här nu när jag läst lite i din blogg. Vill bara säga att ni verkar otroligt starka du och Tilda och jag beklagar sorgen efter er vackra ängel Kendji.

Livet är inte lätt,tvärtom. Det är fruktansvärt att behöva mista sitt barn, jag känner verkligen med er. Jag vet inte riktigt vad jag ville skriva egentligen, men jag kände att jag behövde skriva något. Många många kramar till er <3

2011-07-21 @ 20:14:53
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0