En sann historia har blivit en mardröm :'(

UScha detta är helt ofattbart, jag hör dig ligga
och ropa efter flaskan. Se dina vackra ögon
när du vaknar och ser på mig med ett stort leende,
så fort du såg pappa skrattade du, så fort du skrattade
fällde jag en tår av lycka, det var inget fel på dig, du var frisk
som en nötkärna som man brukar säga, du sa aldrig någonting
förutom när du hade öppnat dina vackra ögon och inte fick mat
direkt, du var helt enkelt för snäll. Jag kan inte fatta att du är borta,
nu har jag vaknat 2 dagar utan att höra dig, jag tror du ligger och
sover jämte mig, jag vänder mig och och känner efter dig, men det är tomt.

Jag hör dig skrika, jag går och tittar efter dig, jag hittar dig itne.
Jag fylls av panik när jag inte hittar dig, men jag hör dig bara skrika
mer och mer. Det gör ont att inte hitta dig, jag sätter mig på knä
framför det största kortet vi har, tänder ljuset som står jämte dig
och ber om att detta bara är en mardröm, tårarna bara rinner och rinner.
det finns inget stopp :'( När ska man vakna ur denna mardröm ?

Nu får det vara slut på detta, det är en sån jävla smärta som inte
går att beskriva. Jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärta, den
gör så ont att det inte går att förklara :'( 


Kommentarer
Postat av: Josefine Hofvander

Så fint skrivet. :'( Gick inte att hålla tårarna tillbaka. Tänker på er. Finns här för er, dygnet runt. <3

2011-05-17 @ 12:23:50
Postat av: Fotobloggen

:'(

Ditt minne lever, det kan ej jordas,

det kan ej gömmas i stoft och grus.

Nej det skall leva i fågelsången

i blommors doft och i vinden sus.



Var inte arg lilla mamma

jag var tvungen att gå.

När dom klippte banden,

orkade inte mitt hjärta att slå.



Älskade pappa,

mitt liv blev så kort.

Ta hand om varandra,

när jag flyger bort.



Jag vet att ni gråter

och det finns ingen tröst,

men lyssna till era hjärtan

och ni kommer höra min röst.



jag finns inte bland er,

men jag finns ändå

Jag hör era böner

och älskar er så!



Vila i frid lilla Kendji.

2011-05-17 @ 12:26:17
URL: http://fotobloggen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gråter floder. Ingen ska behöva gå igenom det ni gör. Sötaste Kendji, det är helt ofattbart...

2011-05-17 @ 12:31:07
URL: http://mollamalina.blogg.se/
Postat av: S

Känner inte er men vill skriva ändå. Jag beklagar verkligen sorgen, Kendji var världens vackraste. Kramar till er alla



http://www.youtube.com/watch?v=OUUx2RPbo2s&feature=related

2011-05-17 @ 12:59:13
Postat av: Anonym

Alla styrke kramar till dig och din familj!

2011-05-17 @ 12:59:50
Postat av: Alexandra

Det gör så förbannat ont i mitt hjärta när jag läser detta :'( Det är bara så himla orättvist. Sånt här ska bara inte få hända. Det går inte hålla tårtarna tillbaka, texten berör rakt in i själen. Jag lider så fruktansvärt mycket med er ska ni veta..



Många styrkekramar till dig och din familj <3<3<3

2011-05-17 @ 13:04:05
URL: http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: jannica

så fint..

vet inte vad jag ska säga.

men jag skickar massa kramar..

2011-05-17 @ 13:06:46
Postat av: ☆ Blivande hemmafru & Gravid v22 ☆

Tänker på er och kan inte sluta tro att det är sant..

Många kramar från oss <3

2011-05-17 @ 13:08:21
URL: http://mellie.se
Postat av: Isa

jag bara gråter när jag läser, känner inte ens er men jag känner med er så mycket, han är med er även fast ni inte hör eller ser han kram på er..<3

2011-05-17 @ 13:27:08
Postat av: ina

Jag beklagar djupt! Sånt ska ju bara inte få hända :-( massa styrkekramar till er

2011-05-17 @ 13:44:52
URL: http://www.nattstad.se/jasmina
Postat av: Ken

Mycket fint skrivet! Jag grät när jag läste.Jag är så ledsen för er skull.Så jävla orättvist.Hoppas ni får allt stöd ni kan/vill få för att klara detta.

2011-05-17 @ 14:11:51
Postat av: Erika

<3 skickar en styrekram! första gången jag besöker din blogg. Fy så orättvist. Dumma värld!



<3 ge aldrig upp <3

2011-05-17 @ 14:36:29
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Amanda, mamma till Jolene

Önskar att detta också va en mardröm ni befann er i. Hoppas ni har mkt stöd runt om er! Är så ledsen för er skull.

2011-05-17 @ 14:55:13
Postat av: Alexandra - Mamma till Ängla & Kelian

Tårarna går inte att hålla tillbaka när man läser !

Livet är så fruktansvärt orättvist :(

Beklagar sorgen !

2011-05-17 @ 15:44:13
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kan inte hålla tårarna tillbaka. Ingen ska behöva gå igenom något sånt här! Vila i frid kendji !

Kram

2011-05-17 @ 16:01:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Sanna

Vilken fin dikt fotobloggen. Grät helt obehärskat. Varför händer sånt här?! Lille fine kille:-(

2011-05-17 @ 16:28:11
Postat av: #LOUDmouth#

Usch ja, det var verkligen inget roligt. Barn skall inte gå bort och ni verkar ha alldeles för mycket otur!



Vila i frid Kendji och ta hand om er alla tre!



2011-05-17 @ 16:53:27
Postat av: Tindras mamma linda!

Jätte fint skrivet thobbe,

Även om du inte längre ser han så finns

Han vid din sida natt och dag!

Ni är så otroligt starka, och kendji är nog

Helt klart väldigt stolt över er!



Många kramar till er!

2011-05-17 @ 17:27:12
Postat av: Tina

Fy fan va livet är orättvist! Kan inte ens tänka mig hur ni mår och hur allt känns för er!

Hade något hänt min son vet jag inte vad jag hade gjort.

Ni verkar så starka och jag har tänkt på er sen jag fick reda på det i söndags.

Varje kväll tänds ett ljus till Kendjis minne!

Sköt om er!

2011-05-17 @ 17:37:40
Postat av: Anonym

hej du ska veta att vi tänker på er jätte mycke,, o du är en fantastisk skriver det va så otroligt fint , tårarna bara rinner,, många kramar till er båda..

2011-05-17 @ 18:09:51
Postat av: Anna

Mitt hjärta brister... finns inte ord för det ni måste genomlida. Tänker på er... Massa styrkekramar sänder jag er.

2011-05-17 @ 18:37:22
Postat av: ERJ

Sänder er många tankar och kramar

2011-05-17 @ 21:18:51
URL: http://erjfoto.wordpress.com
Postat av: Anonym

usch måste vara hemskt, gråter av den fina text du skrivit.

Förstår hur de är att förlora barn, gjorde det med min första.



Vet ni ännu inte vad som hänt? :/ kanske var de plötslig spädbarnsdöd. Är rätt vanligt.



Beklagar verkligen sorgen, rip finaste kendji <3

2011-05-17 @ 21:24:20
Postat av: Anna

Mina tårar rinner, jag känner inte er men vill sända er familj mina tankar o styrkekramar i denna orättvisa tragedi! Ta hand om er o vila i frid Kendji <3

2011-05-17 @ 21:46:14
URL: http://bastiansmamma.blogspot.com
Postat av: theresa

Finns inga ord, Världen är orättvis.

Vila i frid Kendji.

Vi ses i Nangijala.

Många styrkekramar.

2011-05-17 @ 22:33:37
URL: http://[email protected]
Postat av: mammatilltindra

Har aldrig läst din blogg, förutom idag. Kan inte förstå att

Sådant händer, tårarna vill komma kan inte tänka mig att liv utan tindra. Hur ska man kunna bearbeta det? Tur att ni har Memphis, det blir nu han som förgyller era dagar. Sänder många tankar och styrkekramar .

2011-05-17 @ 23:25:42
Postat av: Thess

Herregud. Det är förjävligt. Jag beklagar och tänker på er. Han var en fin liten kille. <3 Sköt om er och ta hand om varandra!

2011-05-18 @ 16:30:15
Postat av: johanna

det gör ont i mitt hjärta. fortsätt be så kommer ni ses igen.

2011-05-18 @ 17:37:34
URL: http://johannavingren.blogg.se/
Postat av: frida

fy tusan!, tårarna bara rinner!. :(



Vila i frid Kendji

2011-05-18 @ 18:46:47
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Ylwa

Hej!



jag känner ju inte er och jag vet att vad man än skriver och säger så går det inte lindra er smärta! Livet är så fruktansvärt orätvist :-( kan inte ens tänka att detta skulle hända oss, tårarna rinner när jag läser detta ofattbara för er.

Jag sänder er massor med kramar

2011-05-18 @ 19:19:35
Postat av: Linda

beklagar verkligen sorgen! Kram!

2011-05-18 @ 19:33:38
Postat av: Mammut

?? Gråter när jag läser.... Det borde vara förbjudet, att ett litet barn skall kunna tas ifrån en på detta sätt, bara sådär.. Kan inte och kommer aldrig att kunna föreställa mig din känsla och situation... Det värsta som skulle kunna/kan hända en familj är väl att någon skulle gå bort... Näe, fy... :`(

Skickar dig massor av styrke kramar och komihåg att det fanns ingenting du kunde gjort bättre, det är inte ditt fel. Vet att man kan ta åt sig personligen när någonting sånt händer... Varför gjorde jag inte så, eller varför kunde jag inte gjort si, då skulle det alldrig hänt osv osv...ja, du vet...



Jag känner inte dig, men jag vet ändå att du var den bästa pappan till din son, OCH DU ÄR FORTFARANDE! Du var även bland dem viktigaste personerna i detta barns liv, en fin förebild. Och du gjorde allt/ditt yttersta för att han skulle ha det så bra som möjligt!



Var stolt över allt ni gjort tillsammans, allt ni uppnått och vilken tur ni haft som fått lära känna varandra.



Han kommer alltid att vara vid din sida oavsett. Det vet jag!



Hoppas att ni får prata om detta med någon och att ni får tid att sörja och bearbeta! Att glömma kan man aldrig, men att lära sig att leva med sorgen... :(



Beklagar verkligen från mitt hjärta!!!



Kram/Mammut

2011-05-18 @ 20:48:20
URL: http://mammut.myshowroom.se
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Fy fasiken.. De borde inte kunna hända! Jag tänker verkligen på er.



Tillägnar er denna låt!



http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA

2011-05-21 @ 12:07:59
URL: http://NathaliieBy.blogspot.com
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Jag finner inga ord. Det gör ont i mig. Jag beklagar sorgen med djupet från mitt hjärta! Det är så orättvist, så förbannad orättvist :(



kramar!!!

2011-05-25 @ 21:42:01
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

gäller många tårar när jag läser detta.. finner inga ord! alla mina tankar går till er!

2011-06-01 @ 23:51:30
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0