30 Maj 2011 - 21:51

Idag har det inte hänt allt för mycket kanske.
Varit uppe i lägenheten några timmar och rensat och städat.
Det känns skönt på ett sätt att ha gjort det själv och inte låtit någon
annan göra det som vi hade bett om från början. 

Jag ville bära ut sängen själv utan hjälp av älskling eftersom det var
där han somnade in i lugn och ro, självklart fick jag det om jag fixade det själv.
Vi vill inte att någon annan ska ligga i den sängen och ser vi den så väcker
den bara tillbaka alla minnen som vi har. Allt från han låg och och skratta till
joller till sömn. Vi har även slängt ut vardagsrumsbordet av vissa anledningar.
Vissa stunder orkade jag inte göra någonting utan bara släppte allt och
gick ut eller så satt jag bara och glodde rakt ner i golvet.

Så härnäst blir det till att investera ett nytt bord, det är så tomt där nu :'(
Jag ville inte lämna sovrummet till en början men sen började allt bli lättare
och lättare, visst det svider så oerhört i hjärtat men det hade inte varit mänskligt
om det inte gjorde det så ja. 

Så med andra ord för er som inte förstår något av det jag skrivit så har vi lagt undan alla
Kendjis saker, hans vagn står däremot där vi hade sängen och vagnen ska vi behålla.

Annars då ? Nej sitter mest inne och glor, när Memphis är hemma från dagis och
är vaken så blir det massa bus för att man ska få annat att tänka på,
och jag vet inte hur min vardag hade sett ut utan Memphis, älskling, Tindra och alla
mina vänner och mina bröder och pappa runt mig. Det är tur att man har sina nära
och kära som bryr sig, tycker det är lite fult av såna som snackat så mycket skit och
som man är ovän med och allt, men visst det är uppskattat att ni tänker på oss och
det klagar jag inte över, för ni som jag inte är vän med ska veta att detta önskar
jag inte ens att det hände er. Det är en sån fruktansvärd smärta som inte går att
beskriva och jag hoppas inte ni får uppleva den heller.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan inte förstå den smärta ni går igenom. Kan inte ens föreställa mej hur det skulle vara att förlora någon av mina barn. Det är svårt att hålla tillbaka tårarna. Tänker på er.

Ni fick låna en underbar och vacker ängel.



/Lina (Lennys tjej, så du vet vem som skrivit)

2011-05-31 @ 11:19:16
Postat av: Anna (åseda)

Det är så grymt hemskt! Vet inte vad jag ska säga, finns ju inget som hjälper. Men jag tänker på er. Verkligen!

2011-05-31 @ 17:18:21
Postat av: emma ingrosso

Hej!

Hittade din blogg genom en annan..!

Beklagar verkligen eran sorg!

Jag önskar er all lycka i livet...

miljoner styrke kramar till er ifrån oss.//Emma

2011-05-31 @ 18:38:08
URL: http://emmaingrosso.blogspot.com/
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Finner inga ord för det som hänt! Har gråtit miljoner tårar när jag läst vad ni gått igenom! Massa styrke kramar till er!

2011-05-31 @ 22:53:25
URL: http://sppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0