3 Maj 2011 - 07:18 + frågestund :)

Jaha vad ska man skriva en sån här morgon då ?
Trött som fan, kollade klockan sista gången typ 03:40 någonting,
Den började bra, vilket jävla humör man hade hela dagen.
Allt var roligt, skrattade åt precis ALLT. Jag vet inte själv vad det var
med mig då, men det kändes som en speciell dag enda från jag slog
upp ögonen, men den var inte mer speciell bara för att jag var på bra
humör, det hände ingenting förutom att snuten var på besök.
Första gången kom dem i 2 civila bilar med 4 civilklädda
poliser och sen andra gången typ ca 3-4 timmar efter så kommer 2 snutar
i en vanlig bil ^^ haha Mycket trevliga var dem allt iallafall :P

Ja eftersom att dem var här var för att det var så satans jävla
livat som ni kanske förstår ^^ haha 
Älsklingen var hos tandregleringen och hon blir av med
sin tandställning den 19 Maj :D Sen var hon och hämtade ut 
korten som vi framkallade :) 

Nehe nu finns det inte mer att skriva, Memphis ska kläs på nu
och sen iväg till dagis :) 

Slänger väl in en liten frågestund nu också, hade tänkt ha en varje månad ^^
Den startar idag och svar kommer på fredag,
bara fråga på så svarar jag på allt jag kan :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ringde hon polisen?

2011-05-06 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0