29 Maj 2011 - 08:04

Gårdagen innehöll en jobbig dag,
2 grinig barn från man vakna tills dem skulle sova för natten.
Men dem är ju precis som vi är, vi har våra dagar vi också.

Annars var det inte mycket som stog på schemat, regn och skit väder
så var mest inne bara :( 

Vi satt även och klippte ut något helt ofattbart som man inte ska
behöva göra som förälder, dödsannonsen var i tidningen :(



Det är helt sjukt att man ska behöva gå igenom detta,
det är ingen som ska behöva gå igenom detta :(
Tiden ska vi inte bara prata om heller, det har
redan gått 2 veckor sen man hittade dig liggandes
iskall i din säng :'( 

Pappa och mamma hoppas du har det bra,
vi saknar och älskar våran underbara ängel.

"DU var ett lån,
ett helt underbart lån" <3

Kommentarer
Postat av: Ida

TVÅ griniga barn?

har ni inte bara ett?=)

2011-05-29 @ 20:10:31
Postat av: Jannika mamma till Jillian

vilken okänslig människa över!! usch!!!!



har velat säga något till er, men kan inte komma på ett enda ord som skulle göra något "bättre". Kan berätta att jag varje dag ser en ny blogg eller någon på FB som gråter för er eller tänder ett ljus för er. SÅ många som tänker på er, jag gör det med.

2011-06-01 @ 08:29:05
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Maya

Kan inget annat än att hålla med Jannika,att det finns såna människor som ens kan med att skriva så till ngn som precis förlorat ett barn,hur tänker en sådan,ja vem vet...Du Ida kanske kan svara på den frågan om du läser detta????Hur tänkte du när du skrev så???

2011-06-01 @ 20:31:49
Postat av: Ida

jag kanske är okänslig ja men dom väljer och skriva ut så stöd är ju inte allt dom får eller hur?

jag undrar bara hur fan dom kan ha två griniga barn eller hur?

2011-06-02 @ 10:57:45
Postat av: Marie

Men fyy!! Hur har du änns mage o skriva såhär när dom har det som dom har de!! Lite finkänslig kan man väl iaf vara!! Styrkekramar till er!!:)

2011-06-02 @ 13:46:40
Postat av: Stefan

Ida för Helvete rent ut sagt..!! Du har ju för faan inte själv koll på vad du skriver när du säger, låt mig citera: "TVÅ griniga barn?

har ni inte bara ett?=)"... och sen vidare menar du på att du "bara undrar" varför dom har 2 griniga barn??! Du säger ju emot dig själv, när du bara undrar varför de har 2 griniga barn, då behöver du ju inte ens skriva den helt onödiga kommentaren: "Har ni inte bara ett"?? (Bara jag mår skitdåligt av att skriva just om detta, och då har jag bara kopierat dina ord Ida) FÖRLÅT THOBBE, Men var bara tvungen att trycka till Ida lite..! Blev så jävla arg..! Alltså, varför ens kommentera en sån sak?!??!!? Såna personer som dig Ida, gör inget annat än äcklar mig..! Thobbes blogg är precis hans egna ord, känslor och tankar. Detta är hans sätt att söka tröst och hantera sorgen. Lär dig respektera det!! IDIOT!

2011-06-03 @ 00:03:30
Postat av: Angel.L92 Mamma till Milja!

Ida: Jamen pucko fan! Läs ordentligt innan du ska visa dig stöddig! Han har en son som heter tindra med! Från ett annat förhollande som jag har förstått det! Vad trött jag blir på människor som inte kan lära sig vett!



Beklagar sorgen så hemskt mycket! Vackra lilla pojke! Sånthär får inte hända! Jag har gråtit sånär jag läst om er, och jag önskar er värkligen all lycka i välden!

2011-06-03 @ 02:07:11
Postat av: Maria

Jag beklagar er enormt stora förlust! Det är något man absolut inte vill uppleva! Jag hoppas att ni tillåter er att sörja ordentligt och glädjas åt era gemensamma stunder tillsammans!



Stor kram till er från en som förlorat en syster på samma vis.

2011-06-10 @ 10:30:42
URL: http://mabaja.blogspot.com
Postat av: Enna

Beklagar sorgen <3<3<3<3 Kramar!



Jag förlorade min familj i en bilolycka 1 / 11-99.



// kramar Enna

2011-06-15 @ 21:08:45
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0