27 Maj 2011 - 18:21

Tjolahopp.

Då var det fredag kväll och den verkar erbjuda regn :/
Dagen har gått för fort alltså, känns som man precis klev upp
ur sängen men så är det ju inte. Har varit i stan typ mer än halva dagen och
gått massa där med älskling, Ewe och Krull. 

Annars har det väl inte hänt allt för mycket idag, fick även
nya kallingar av svärmor ;) Det tackar vi för :)

Memphis ligger i sängen nu inför natten och Maggan, Tilda, Fia
Maja och Ewe är och handlar ^^ Tror det skulle bli Taco idag till middagen :)

Kanske någon / några som undrar hur jag mår nu efter snart 2 veckor ?

Det kan jag svara på, att humöret går upp och ner, att jag bryter ihop
lite till och från, sitter mest i min egna lilla värld och ingen får kontakt med
mig förutom när barnen ropar på mig. Konstigt nog hör jag när barnen
pratar med mig och inte dem andra :S men men, det är väl tur det ...
Sömnen är väl lite sisådär, det sista jag ser innan jag somnar varje natt
är Kendji och min saknad till pappas ängel går inte att beskriva med ord alltså.

Han var så perfekt, han var så lugn han var så snäll, han skrek ALDRIG för något.
Det var väl därför vi bara fick ha dig på ett helt underbart lån ?  VI förtjänade inte en
sån snäll bebis, eller ? 

Man kan ställa sig så många frågor om och om igen utan att få något
svar och det är så sjukt alltså! Men men, har börjat gå hos en psykolog
nu igen så vi får se hur det blir, om man mår bättre än vad man gör,
men det kan man nog alltid göra i detta läget. 

Nehe, göra lite nytta nu istället kanske ? :P

Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Det är klart att ni förtjänade Kendji. Inbilla er ingenting annat!

2011-05-27 @ 19:31:30
URL: http://hedblom.blogg.se/
Postat av: 18 år och mamma till Valentino. <3

Tycker att det är bra att du både pratar av dig och skriver av dig, även fast det är svårt och tungt så tror jag att det är bättre att man lättar på sitt hjärta än att bära allt inom sig .. Finaste Kendji saknar nog sin mamma, pappa och syskon tillbaka, må han vila i frid. <3

2011-05-27 @ 22:49:10
URL: http://www.jenniferpalma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0