4 mars 2011 - 13:18

Ibland förstår jag mig inte på dig.
Jag trodde du visste bättre för du har visat mig en annan sida innan
än vad du gör nu . . .
Men men ska inte lägga mig i, det är ditt val, ditt liv . . .

Annars idag då ? Nej blir nog inte allt för mycket tror jag, får se om
älskling följer med sin syster i lastbilen inatt så man får lite ensam tid med
barnen :) Det är alltid lika mysigt och busigt ^^ Hon behöver komma ut lite
än att bara sitta hemma och glo, så hon sa såhär innan
"Fia undrar om jag vill följa med henne inatt"  
- Jag: Åk med då! Du behöver komma ut
- Hon: Fixar du båda då ?
- Jag: Det är väl klart, jag har ju fixat båda innan när du inte varit hemma
och det är sovdags ^^

Så vi får se hur hon gör, det är väl sånt som visar sig
när hon inte säger till mig någon gång hur det blir eller hur hon
ska göra . . .  Ska väl klä på sig snart och dra sig ner mot stan
och uträtta lite ärenden så man har allt ur världen :)
Thobbe älskar dig Tilda <3
Pappa älskar dig Tindra <3
Thobbe älskar dig Muffe <3
Pappa älskar dig Kendji <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0