26 Mars 2011 - 23:08

Nehe, vad fan ska man skriva ?
Det händer inte allt för mycket i mitt liv just nu,
har skrivit in mig på AF igen iallafall och sen börjar jag på
karriär i Halland igen den 4 april, så man slipper ju gå hemma hela dagarna :)

Igår hände det inte allt för mycket, lämnade den stora på dagis sen
strax efter 9 någon gång så kom Cicci, Maggan och Ewe och hämtade
mig, älskling och Kendji, sen bar det av mot Ge-kås :) Fick med mig en ny
skjorta och nytt skärp hem, älsklingen fick med sig en ny kamera från
netonnet så nu är då friden slut på den fronten xD HAHA.
Kom väl hem runt 1 någon gång där typ, så det var bara till att
packa upp allt och sen iväg och hämta Muffe från dagis :) 

Idag har det inte hänt allt för mycket heller, suttit mest och glott på
film och passade även på att vila middag när Muffe gjorde det,
trots att det har varit hur bra väder som helst för att vara ute.
Vi skulle även tvätta idag, men torktumlaren verkar vara sönder IGEN :/
Den där "trumman" snurrar och allt är som det ska förutom att det blir fan
inte varmt :O Hyresvärden kommer inte hem förrän på måndag heller och då
har han typ varit borta i 7 veckor istället för 5 som han sa att han skulle :S
En rolig prick den där hyresvärden alltså...

Jaha, annars då ? Mitt mående vet jag ingenting om just nu, har
känt mig typ hängig och deppig nu några dagar.
Vet ej varför det är som det är, men förhoppningsvis så går det
väl över till det bättre, känner av det mest på kvällarna innan
det är dags att gå och lägga sig, på dagarna hinner man knappt med
sig själv ^^ Det är alltid fullt ös från man vaknar till man går och lägger sig
typ, men det är ju så med småbarn ;) haha


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0