11 mars 2011 - 08:48

Jaha, då var denna veckan över.
Vad händer i helgen då ? Ja, det är en bra fråga
det är sånt man märker, annars då ?
Jodå det är väl bara bra med mig, älsklingen är sjuk eller rättare
sagt har varit sjuk och är på förbättrningsvägen :) Memphis
han är lika snorig än, kan gå en dag som han inte är det men sen
är det tillbaka i typ 3 veckor och sen kommer det en fri dag igen,
Kendji har lite hosta bara men annars är han också frisk :)

Just nu är det bara jag och Muffe som är vakna och Memphis
står och äter upp mina chips xD haha han är ju för söt den pojken :)
Tilda och Kendji sover, sicka sjusovare det där ;)
Men vad gör man inte för sin älskling, det råkade bli rätt sent
inatt igen ^^ Men men man får skylla sig själv när man kollade
på en "bra" film ;) HAHA

Var ute och gick igår, vi kom knappt till stan innan Muffe hade
gett upp hoppet, det kom typ snöblandat då och han fick
allt i ansiktet just för att han är så jävla envis och ska
bara ha typ hela huvudet utanför och inte vill ta skydd av regnskyddet,
det är förövrigt för litet till den vagnen vi har med så ja...

Telia vet jag då fan inte vad dem håller på med, dem säger att
det är det som är fel, att vi ska testa och byta ut den kabeln
och det har vi gjort, sen säger dem, ajja vi får väl skicka ut
någon som kollar ledningarna hem till er och inne hos er,
jag bara, ja men va fan gör det då och säg inte att det ska
vara fixat till det och det datumet när ni inte ens är säkra
på att det är klart då, ååh jag blir så störd på dem ibland så det liknar
ingenting, men men dem är bra som fan ändå, innan vi la på så
tog jag upp det om kompessation och dem bara, ja men
det är ju klart att ni ska ha det när det krånglar, när allt är som det
ska igen och ni är nöjda så ringer ni till oss och säger att ni är nöjda
så skickar vi ut en sen :P HAHA

Nyss vaknade Kendji så nu sitter han också här jämte och jollrar och näst intill
somnar om igen xD Det är skönt som fan med en huligan och en lugn så
det inte är 2 huliganer :P

Nehe, solen skiner och humöret på topp, känner även
att jag vill dampa loss på någon idag ^^

Ha en bra dag.

Puss och kram / Memphis och Kendji

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du helt glömt bort din förstfödda? ska du inte träffa henne mer?

2011-03-11 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0