Babys födelsedag <3

Att förklara min kärlek, är bara löjligt, att älska dig så mycket är väl inte möjligt ?
Jag är en dum liten pojke, men ändå står jag här med mitt hjärta på en frukostbricka,
du är så underbar på alla sätt, nu vill jag bara hålla dig tött, om kärleken vore tid, skulle jag ge dig en evighet. Jag älskar dig mest utav allt, du är det bästa jag vet.
Vårt mål är desamma - att älska <3
Att förklara min kärlek, är bara löjligt, att älska dig så mycket är väl inte möjligt ?
Jag är en dum liten pojke, men ändå står jag här med mitt hjärta på en frukostbricka,
du är så underbar på alla sätt, nu vill jag bara hålla dig tött, om kärleken vore tid, skulle jag ge dig en evighet. Jag älskar dig mest utav allt, du är det bästa jag vet.
Vårt mål är desamma - att älska <3


Små enkla ord nästan barnsliga,
småå enkla ord men ändå ärliga,
för jag menar dem av hela mitt hjärta
Jag älskar dig <3


Man kan leva utan mat i en månad,
man kan leva utan vatten i en vecka,
man kan leva utan luft i några sekunder.
Men utan dig kan jag inte leva <3

Kommentarer
Postat av: Maya

Hur har du firat din sambo idag då?!?!:)

2011-03-21 @ 17:01:46
Postat av: mia

fina texter

2011-04-09 @ 17:06:15
URL: http://mittlivsomtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0