4 mars 2011 - 20:19

Saknar dig så jävla mycket, kommer inte ha någon att sova med
inatt då du är borta. Jag får väl gå in och hämta Muffe om det skulle
bli för tomt utan dig älskling. 

Vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag älskar dig för jag finner
inga ord till det. Min kärlek till dig är så sjukt jävla stor. Har ALDRIG
älskat någon så mycket som jag älskar dig, har aldrig mått så bra som jag
gör med dig, jag får vara mig själv med dig.
Du håller inte på att försöka
ändra på mig, det enda du har ändrat på mig tillsammans med din mamma
är att jag har vuxit som person, tar ett större ansvar på livet, jag fattar
inte hur någon kunde göra det, men jag märker själv att ni har hjälpt mig
så jävla mycket på vägen. Kommer aldrig att kunna tacka er nog för allt ni hjälpt mig.

Den 25 februari gav du mig och våra känslor en ny chans till varandra :)
Den 21 mars hoppas jag på att du kommer ta emot en grej från mig eller
om du kan vänta någon dag med din present, hoppas bara att du vill
göra det också (det jag tänker på) :) Det är bara en liten del
som jag visar då på hur mycket jag älskar dig Tilda Stéen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0