30 mars 2011 - 19:04

Uscha, känner att jag är dålig på att skriva,
men vad ska man göra när det itne finns något att skriva
om eller inte har ork till det ? 

Men men igår så hände det inte allt för mycket, satt hemma mestadels
och bara glodde som vanligt, förutom var ner till stan och hämtade ut
mina boots som varit inne på lagning och jag kan säga det att fy fan vad
skönt det är att gå i dem nu och slippa dessa blåsor :)
Sen när jag skulle ta och äta något så satte jag mig ute i köket
för en gång skull ^^ Men så fick jag typ i mig hälften och sen bröt jag
bara ihop sådär helt utan anledning, vet inte orsaken, men misstänker att
det är alla tankar och skit som hoppar fram och tillbaka, man hinner tänka
för mycket på all jävla skit när man bara går hemma hela dagarna...

Idag så blev jag väckt vid typ 7 och sen gick jag med den stora plutten
till dagis och sen hem igen tittade lite på tv, gick och la mig igen.
Sen kommer älskling och väcker mig vid 1 bara för att hon skulle
iväg på ett möte då, snacka om skönt att sova ut lite :) hehe.
Sen var det dags att hämta honom igen vid halv 2, och han sov som
vanligt då. Vi tog även en tripp ner till stan och köpte typ en fleecetröja till
Kendji, och sen tittade vi på lite andra saker :P, När vi kom hem så var grannens
hundar ute så Muffe ville ut, så då var det bara till att klä på honom igen,
sen var vi ute till typ 18:05 och lekte, det är så skönt och roligt att leka med
honom när han lyssnar och har blivit större :) Sen var det sängdags efter vi bytt kläder
och allt, egentligen skulle han ha badat idag, men vi får ta det imorgon istället :)

Älskar min lilla familj <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0