22 Mars 2011 - 19:23

jaha, igår fyllde min stora kärlek år :)

Vi började dagen bra utan tjafs och vi avslutade den
minst lika bra :) När hon hade somnat i soffan så tog jag hennes bankkort
då vi har gemensam ekonomi, hon tar hand om pengarna eftersom det
är hon som betalar alla hyror så det blir rätt xD Men men jag hamnade på coop
en sväng och handlade lite, när jag stog i kön så ringde hon och fråga vart
jag var någonstans och då sa jag ju att jag var på coop, när vi hade lagt
på så såg jag att hon hade messat och ringt en gång innan xD När jag hade
handlat klart så gick jag ner till stan och köpte en ros åt henne och lite annat
smått och gott :P 

När jag kom hem så såg jag på henne att hon var irriterad som fan, men
det gick typ över lika fort när hon såg att jag höll i blommor, då typ
bara skratta hon och sa att jag var dum i huvudet xD 
Senare kom Fia, Jerry och Maja och så fort dem öppna dörren
så hör jag Maja skrika TOOOOOOOOOOOMBE som betyder Thobbe,
hon är ju bara för söt den lille :P Sen efter ett tag så kom Maggan, Cicci och Ewe,
sen vart det fika och skratt och så.

Den stora pojken har fått nya dagistider också, så nu går han
07:30 - 13:30 istället för 08:30 - 11:30 och det fungerar sjukt bra,
igår och idag så hade han varit vaken enda fram till lunch och sen ville han
lägga sig i vagnen och sova, men det blir fan inte roligt när han vaknar,
han vaknar nämligen på fel jävla sida så det är bara gap och skrik och inget annat :/
Får hoppas det blir bättre snart ^^

Idag har det inte hänt allt för mycket heller, somnade i soffan som vanligt,
sen vart det en tripp till coop och där träffade vi Ann-britt och så vart det tjöt,
lika roligt varje gång med trevligt folk :)
Memphis har legat i sängen nu 1 timme och verkar inte vilja sova, men
det är tyvärr så när man är övertrött :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0