2 mars 2011 - 18:35

Onsdag idag då.

Vad har man gjort idag ? Inte allt för mycket, varit ute typ nästan hela
dagen efter Muffe hade sovit middag ^^ Passade själv på att vila lite då,
var för jävla trött så slocknade framför en film xD Nu har man lagt Memphis
för natten också, det är bara jag som gäller när det är nana dags här, ska
Tilda lägga honom så blir det ett jävla liv och så springer han till mig och tar
min hand och säger nana sen sliter han i en tills man rest på sig ^^ haha
Kendji ligger här jämte mig och tittar på lite allt möjligt som är intressant.
Han börjar bli bättre med hostan och snuvan nu :) Stackarn har varit förkyld
även Muffe :/
Vad händer annars ikväll då ?
Hmm, inte allt för mycket blir till att sitta framför tvn och glo som vanligt.
Känns även som om man är påväg att tappa suget för skolan igen och det känns
ju inte sådär jättebra :( Vet inte hur jag ska göra om jag ska kämpa vidare
eller börja söka jobb igen ? :S 

Idag är det även 10 månader sen våran älskade vän Andreas Hellsten lämnade
oss :( Fattar inte att han är borta, jag har bara inbillat mig att han är i Australien
och jobbar, för det var det han ville, sitta i en lastbil och bo där.

Kommentarer
Postat av: skolkompis från högstadiet

plugga vidare. känns jobbigt nu, och är förmodligen jobbigt också. men du är duktig nog att klara det så bara fortsätt kämpa. du kommer aldrig ångra dig, hoppar du av kommer du däremot ångra dig massor.

2011-03-02 @ 19:22:03
Postat av: Anonym

Du kan ju för f*n inte ge upp skolan så fort det börjar kännas motigt! Livet går upp och ner, motivation likaså. Om du ska kunna få den framtid du vill ha är det bara att bita ihop och göra klart skolan. Kämpa på!!!!!!!

2011-03-03 @ 06:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0