12 Mars 2011 - 11:41

Jaha, då var det lördag förmiddag.
Vad har hänt än så länge ? Inte allt för mycket
massa mys med barnen och tittat på tv. Tilda kom in vid
04:05 och väckte mig och sa att Kendji hade blivit kidnappad,
men så var det ju inte.
En polare till Tilda hade enligt henne cyklat
förbi här och kommit in en sväng så Kendji var i vardagsrummet med dem.
Först trpdde jag att hon hade haft en mardröm som vanligt, men nej då.
HAHA, sen var det dags ca 05:30 att kliva upp som vanligt för då kom
Muffe in till oss så då var det bara till att klä på sig, gå ut och gav honom ny blöja
och lite sen lekte vi lite, efter ett tag vakna Kendji så han fick också en ny blöja
och flaska. Vi la ner Kendji i vaggan med flaskan och efteråt gick Memphis in på
sitt rum och då tänkte jag att han ska leka, men nej då. Då kommer han in
till mig med ett par bilar då ville han "brumbrumma" på golvet xD

När klockan vart typ 09:30 var det dags att gå ner till
tvättstugan och slänga in allt i torktumlaren
och Memphis bara älskar att hjälpa till. Han ber mig öppna luckan till båda
maskinerna så det gör jag sen ska jag akta mig för att han ville göra det själv
för en gång skull (när han är med mig där nere), självklart fick han göra
det, han måste ju också lära sig och han tycker det är kul, så när
alla handdukar ligger i torktumlaren så smäller han igen luckan och
säger till mig att vrida till rätt antal minutrar, sen sätter han igång allt :)
Han är duktig när han vill den pojken.

Annars ? Nej, Muffe ligger för middagen nu och Kendji
ligger och jollrar jämte mig. Hade tänkt att passa på
och ringa ner till Tindra och se hur det är med min lilla flicka också :)
Det finns folk som opponerar sig över att jag ALLTID skriver om Kendji
och Memphis, men det är inte så jävla lätt att skriva om Tindra när man inte
känner henne och när man inte träffat henne. Verkar som vissa tror
att det går att skriva om henne ändå bara för att liksom, visst jag saknar
henne. Jag själv anser att det blir uttjata att bara skriva "jag saknar min dotter"
och såna saker bara för att man aldrig kan skriva något nytt och ni skulle
också tröttna på att läsa det efter ett tag. jag kan ju upplysa er om att jag
ska ner dit nu i slutet av denna månad igen och då kommer nya kort på henne
igen :) 

Vad händer resten av dagen då ?
Ja ni, det vet jag inte, tvätta, tvätta och tvätta
sen blir det nog lite städa också eftersom Memphis springer ÖVERALLT
med sina kex och smular ner och lägger en liten bit här och där... Men det
får bli när han vaknat xD Sen ska jag väl sätta mig ner och prata lite
med Tilda när hon vaknat till liv om lite allt möjligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0