20 Juni 2011 - 12:47

Uscha vad säger man ?
Dålig på att uppdatera jag vet, men har inte tid, ork eller lust :(
Hoppas ni förlåter mig . . .
Det är mycket som händer just nu, massa möten hit och dit, måendet
blir väl bättre och bättre nu med tiden som går, ska försöka ta mig ut till
min lilla ängel om vädret tillåter någon dag här i veckan.
Just nu ser det ut som att det kommer börja regna igen och har ingen större
lust med att gå ut dit i något regn :( Idag skulle du ha blivit 5 månader,
det är helt sjukt vad tiden går fort alltså och inte fan har man haft roligt
alla dagar så det kan itne stämma det folk säger "tiden går fort när man
har roligt". I mina ögon är det rena bullshit sen den 15 maj!

Det har varit lite upp och ner med allting runt mig ett tag men det börjar
balanseras igen känns det som iallafall och får hoppas att mina känslor
har rätt och stannar där. 

Memphis han bara växer så det knakar i utvecklingen med sitt tal
och allt annat. Han är en del som får mig att orka kämpa igenom
dem svåraste stunderna, men han är inte ensam, hade inte Tindra
och älskling funnits i mitt liv vet jag inte hur jag hade orkat, dem får mig att
se ljuset i livet. 

Ska träffa Tindra nästa söndag och jag längtar så sjukt mycket
dit alltså, att det får ta så jävla lång tid innan man får träffa sitt
egna kött och blod är ju helt sjukt alltså. Men det ska vi
nog allt kolla upp om det verkligen får vara så, orkar inte vänta
Linda får träffa henne varannan månad och jag får träffa henne
var tredje månad :S Varför är det så ? 

Nehe, vad mer ska man skriva då ? Var i Växjö typ hela torsdagen,
skulle ha åkt till Nybro med Fia i lastbilen men vi kom inte så långt,
sen skulle jag även ha träffat Darko men det vart en jävla massa
krångel med folket och massa annan skit så det sket sig :( 
Riktigt tråkigt alltså, hade varit så skönt att träffa honom igen
när ett lite gladare humör var framme än sist. Vi planerade allt
med att ta en glass och bara sitta och snacka massa skit och minnena
vi har, men nej då det sket sig :/ 

Sen när jag kom hem så var P, T och L här, och det var så sjukt jävla
skönt att se dem 3 alltså, det är några av dem som jag saknat mest.
Så mycket skratt det vart på den korta tiden jag träffade dem alltså
haha. 

Nehe, vad ska man göra nu då ? Städa lite kanske eller bara glo på
tv ? Det återstår att se :P Har ni några frågor så ställ dem bara,
finns inga dumma frågor, kan bara få dumma svar ;) haha

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Hoppas allt löser sig med din dotter, och att du snart får träffa henne mer. (: inte kul att inte få träffa sitt barn.



Är du född och uppvuxen i Hultsfred? :)

2011-06-20 @ 14:40:26
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Sofia

vrf får du inte träffa din dotter oftare, är linda hennes mammma o vrf får ej hon heller göra de? måste kännas sinnessjukt tungt. Tur du har lilla M o älsklingen och sen din underbara änglasons o minnena med honom. ni e så starka

2011-06-20 @ 18:17:38
Postat av: Lina

Jag hoppas allt löser sej och du får ta med din dotter hem. För jag kan inte förstå att du inte får träffa henne mer än bara var tredje månad, det är sjukt. Det är inte rätt mot varken dej eller henne. Och jag tycker du är en jätte bra pappa, dom måste vara tröga om dom inte ser det. Är det verkligen rätt som dom gör? Din dotter borde få bo hos dej!



( L sa att ni haft roligt och det var kul att träffa dej :))

2011-06-20 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0