Svar till tönten Ida

Ida måste vara bra jävla blåst, tyvärr folket, 
Hon kan även inte ha egna barn när hon kan skriva detta 

" jag kanske är okänslig ja men dom väljer och skriva ut så stöd är ju inte allt dom får eller hur? 
jag undrar bara hur fan dom kan ha två griniga barn eller hur? "

Och hur man kan ha 2 grinig barn är väl inte så svårt när han har kusiner ?
Endel av våra vänner har barn i samma ålder, finns många anledningar
till att man kan ha 2 griniga ungar. Så har du inget vettigt att säga så kan du
ju ta och sluta kommentera min blogg!


Kommentarer
Postat av: Ida

och jag har två barn märk väl ;)

2011-06-02 @ 13:25:05
Postat av: Kristin

Jag gråter när jag läser din blogg. Vilket otroligt vackert lillet gossebarn han var. En älskad liten ängel. Jag har själv tre barn vet inte vad jag ska säga... Det finns inga ord för er sorg. Inga ord som räcker till.... Jag vill beklaga sorgen.

Massor av varma kramar i denna mörka tid. <3 <3

2011-06-02 @ 16:07:01
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det första Ida skrev kan jag förstå, men att hon uttryckte sig väldigt klumpigt, då jag själv fundera på 2 griniga barn?? Det är klart man undrar och börjar inte tänka att Jahaa, han har någon kusin eller vad som helst på besök, utan man kopplar det att ni har 2 griniga barn som är era.



Den andra kommentaren var otroligt dåligt av Ida att skriva, men det tyder på att hon inte har många år på nacken och inte har egna barn!

2011-06-02 @ 17:44:40
Postat av: Mormor till Memphis och Kendji

Lilla Ida! När jag får reda på vem du är, och det kommer jag att få! Då kommer jag lämna in en anmälan till socialen och den kommer inte vara anonym.

Tror inte ett ögonblick på att du har 2 barn men om så är fallet så tycker jag oerhört synd om dom för att ha en mamma utan ett hjärta och kall som is kan inte vara lätt STACKARS BARN.....

2011-06-04 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0