Svar till O-sson

Kopierar bara rakt av det Stefan svarade till den där idioten Ida:

"Ida för Helvete rent ut sagt..!! Du har ju för faan inte själv koll på vad du skriver när du säger, låt mig citera: "TVÅ griniga barn? 
har ni inte bara ett?=)"... och sen vidare menar du på att du "bara undrar" varför dom har 2 griniga barn??! Du säger ju emot dig själv, när du bara undrar varför de har 2 griniga barn,
då behöver du ju inte ens skriva den helt onödiga kommentaren:
"Har ni inte bara ett"??
(Bara jag mår skitdåligt av att skriva just om detta, och då har jag bara kopierat dina ord Ida)
FÖRLÅT THOBBE, Men var bara tvungen att trycka till Ida lite..!
Blev så jävla arg..! Alltså, varför ens kommentera en sån sak?!??!!?
Såna personer som dig Ida, gör inget annat än äcklar mig..!
Thobbes blogg är precis hans egna ord, känslor och tankar.
Detta är hans sätt att söka tröst och hantera sorgen. Lär dig respektera det!! IDIOT!


Svar till O-sson:

Vad menar du med det ? Skriver jag i min blogg bara för att min son
har dött ? NU får ni ta mig fan ta och ge er alla idioter och sen är ni
så jävla fega och törs inte skriva vad ni heter, ni kan ju inte
vara mogna :) Det är då fan ingenting som man bara skriver
för att få uppmärksamhet ? Alltså söker alla det, oavsett när dem
har blogg eller itne. Man måste få ur sig det på något vis
och kunna bearbeta, men du verkar vara en sån iskall person som
inte ens skulle bry dig om din närmsta skulle lämna dig. 

Ja, jag säger då det, sorgsna människor det finns alltså på denna jord :/

Kommentarer
Postat av: lizette.

Hej thobbe! Jag tycker ni är sjukt starka båda två! Jag hade aldrig klarat av det ni går igenom själv. Jag förstår inte hur folk kan kommentera sånna saker, jag förstår verkligen inte. Om ni kanske inte vet det så kan ni kolla IP-adressen och anmäla personerna som kränker er. Jag beundrar er så sjukt mycket och verkligen läser er blogg hundra gånger om dagen! Har en dotter på 3 månader och varje gång jag lägger henne för natten så tänker jag på er, att ni inte kan lägga kendji i sängen för natten och ge honom en godnatt puss. Men som sagt, jag beundrar er sjukt och tycker ni är värda hundra kramar! Glöm aldrig att det finns miljontals personer som tänker på er dag och natt! Kram på er och ta hand om er!

Mvh Lizette borggren (zettans.myshowroom.se)

kolla gärna in på bloggen. Tänker skriva ett sjukt långt inlägg om er imorgon. Så ni vet att jag tänker på er!

2011-06-03 @ 16:35:34
URL: http://zettans.myshowroom.se
Postat av: Emma mamma till Theo

fy fan vad vidrigt att mista sitt barn. Jag beklagar av hela mitt hjärta =((( Så jävla orättvist, jag tjuter som en gris =(( Ta hand om er så gott ni kan, önskar verkligen de fanns något att göra =(

2011-06-03 @ 20:11:14
URL: http://plingelingan.blogspot.com
Postat av: sarah mamma till liam

ja fy fan tycker sund om er .. ;/ hemst att säga detta men allt som häder häder för en meinge .. even fast det är hemst måste man ser det från den jusa siden .. han hade värden bästa mamma och pappa ..

2011-06-04 @ 00:21:27
URL: http://respekteravar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Försök strunta i folk som skriver oigenomtänkta kommentarer. Tror inte det är rätt ställe att lägga energin på just nu. Bara radera dom. Ge dom inte den här uppmärksammheten! Det finns folk till precis ALLT, det kommer vi aldrig komma ifrån! Så, skit i dom och lägg energin på familjen och bearbeta det otänkbara som faktiskt har hänt er!



Många kramar från Sandra, tänker på er!

2011-06-04 @ 08:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0