En liten del av begravningen :'( <3

IDag är nog den värsta dagen i mitt liv.
Idag klockan 13:00 begravde vi våran lilla vackraste ängeln.
Det var en så oerhört fin begravning, det kommer aldrig kunna bli
finare än så. Det var så oerhört fint av er som skickat blommor och
är så tacksam över alla som tog sig tid och kom.

Det var en sån skön stämning samtidigt det var mycket tårar och någon
enstaka bröt ihop till och från, mina tårar rann från när vi rullade härifrån parkering
och dem rinner fortfarande, är så glad över att pappa stod jämte mig och höll mig
efter att vi hissat ner honom till jorden. Jag vart alldeles knäsvag och ville bara hoppa
ner till honom, men han höll upp mig trots att jag hängde i hans famn, jag
ville bara lägga mig ner och skrika rakt ut, men tänkte mig för eftersom
det var på en kyrkogård så valde mina ord och höll det inom mig för att visa
respekt för dem andra. 

Alltså jag orkar inte skriva mer, utan det kommer när jag samlat mig och orkar
skriva mer. Bilder kommer även att komma upp.

Pappa älskar dig min ängel och du kommer alltid att finnas där <3

Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Åhh Thobbe, jag vill så gärna kunna ta bort smärtan och sorgen du känner. jag vet inte hur det känns att begrava sitt eget barn, men jag vet hur det känns att begrava ett barn. Min kusin blev bara 1 dygn gammal, han gick bort i psd precis som kendji. :( Och när jag fick se den lilla vita kistan så ville jag bara skrika rätt ut. Det va hemskt...



Tänker på er ofta, och på lilla kendji <3 Jag hoppas vi snart ses, det va ju några år sen sist. Kramar om er alla <3

Postat av: Diana

beklagar verkligen sorgen!!

hittar lixom inte ord till detta, men..



många styrkekramar (fast vi inte känner varann så känner vi med er),

önskar Diana & Kaj + Edward, Oliwia & Ninja

2011-06-10 @ 12:20:02
URL: http://livetitrollywood.blogspot.se
Postat av: Anonym

En Ängel flög förbi

mot himmelen så fri

men han lämnade sitt leende

på vår jord.

2011-06-10 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0