2 Juni 2011 - 01:40



En ängel som håller sin mamma i handen och säger
" Ta väl hand om dig och familjen nu, jag kommer till en fin plats och
vi alla möts där när det är eran tid " :'( ♥



Såhär ser kistan ut. Om ni undrar och börjar fråga varför
vi har en kanin på kistan så är det för att Kendji verkligen älskar/älskade
kaniner oavsett. Nu är det dags att vakna upp ur denna
mardröm och se verkligheten igen.

Det är snart 3 veckor sen du lämnade oss, och jag förstår inte
riktigt att tiden har gått så fort, jag förstår inte att det är TRE
veckor sen du lämnade oss i stor saknad.

Jag finner inga ord, är helt förstörd, om folk påstår att ni
har sett mig ledsen och förstörd, visst det kanske ni har men då
ska ni se mig nu. Ni känner inte igen mig, vissa dagar är det så
illa att jag inte ens känner igen mig själv i spegeln. Vill
även passa på att tacka svärmor och Cicci för ett oerhört stort ansvar
och ett stort arbete som ni har lagt ner på så kort tid.
Vet inte hur jag någonsin kommer kunna tacka er, men man
får iallafall säga tack så hemskt mycket, det är det minsta man kan säga <3

Begravningen kommer ske i Slöinge Kyrka klockan 13:00 den 9 Juni,
alla är välkomna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ingen ska behöva begrava sitt barn, ingen!

Jag skänker mina tankar till er och de behöriga, Kendji var ett otroligt vackert barn om jag får säga det själv. Vila i frid!

2011-06-02 @ 17:23:06
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0