Svar till Alla

Svar till alla som undrar hur det är mellan mig och Tilda
nu och varför jag kallar hennes mamma för svärmor:

Det är rätt bra mellan oss trots allt, vi är väldigt bra vänner och
varför jag kallar hennes mamma för svärmor trots att det är över,
Det är för att jag fortfarande känner det så och hon finns alltid
där för mig och hennes dörr står öppen för mig oavsett i
alla väder och vindar och vad det än gäller. Hon ger mig sånt
oerhört stöd och hjälper mig med det mesta. En sån person får man
verkligen leta efter, hon kommer alltid att vara något speciellt likaså Tilda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha Tilda tillbaka? Tror du det kan bli ni igen? Tyckte ni va ett vackert par.

2011-08-21 @ 23:44:14
Postat av: 18 år och mamma till Valentino. <3

Tyckte också ni va ett vackert par som ovan skrivit, hehe. Eller alltså ni passar bra ihop. :) Men det är klart att hon är speciell för dig ändå, hon kommer ju alltid vara mamman till eran ängla prins. :)

2011-09-18 @ 02:02:00
URL: http://www.jenniferpalma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0