4 April 2011 - 18:48

Då var det måndag igen.
Fan alltså vad veckorna ska springa iväg :O

Igår så var jag ner till Hässleholm och träffade mig underbara
dotter :) Och guuuuuud vad stor hon har blivit, det är helt sjukt vad fort
det har gått . . . Kan inte fatta att det var i januari som jag var
där nere sist... När jag väl kommer hem till dem så har Tindra precis
vaknat, och vilket humör hon har då ;) Haha fy fan, nu misstänker jag vart hon
har fått det ifrån (A) Herregud alltså, lät som hela världen verkligen skull gå under
men det lugnade ner sig efter maten, då tillät hon mig till och med att sitta på
golvet jämte henne och leka, vilket hon inte gjorde första gången, sen tittade
hon på mig med sina fina ögon och bara skratta och sen härmade hon mig hur jag
satt...

Fosterföräldrar gick iväg för att dem fick besök, så satt jag och Tindra
helt själva där på mattan och jag trodde ALDRIG att hon skulle sitta kvar,
men hon vände sig om och tittade medans dem försvann, och sen fortsatte
vi leka med något som jag inte vet vad det är xD Men kul var det iallafall :)

Fick även reda på att hon nyligen hade haft öroninflammation vilket
är mindre skoj och sen hade dem haft utvecklingssamtal på dagis
i fredas med, och det går så bra för henne, hon följer sin utvecklingskurva och
all som hon ska :) Nya ord som jag hörde när under tiden jag var där var
bland annat, boppe = Thobbe, pappa boppe = pappa Thobbe, oom = tom :P

Så nu får vi se när jag ska dit nästa gång, då hoppas jag att hon eventuellt
vill sitta i mitt knä eller att jag åtminstone får hålla henne, hon ville
inte gå med på det igår, men hon kom fram och sa "ta fö ida" och ville
skaka hand, det visade sig att dem gör så på hennes dagis när dem blir
hämtade ^^
Påväg hem så fick jag ett mess av älskling att Muffe springer
till dörren och säger " pappa komma snart?" och sen tittar han ut genom fönstret,
men där står jag ju inte, men han ville väl titta ut så han var säker, sen sprang han
in i sovrummet och tog min kudde sa hon och började gosa med den,
sprang upp i soffan och tittade ut mot grannarna och sa "pappa biiilen"... haha
Är han inte för söt den lilla klumpen ? :')

Baby fick inte lägga honom heller, utan han höll sig tills jag hade kommit hem,
sen tog det inte så lång tid innan vi gick in på hans sovrum och nanade, han slocknade rätt
skönt skulle jag tro efter den dagen xD haha var hemma runt halv 8 någon gång
har jag för mig klockan var ^^ 

Nehe nu kommer det lite bilder från igår :) <3


































Kommentarer
Postat av: anonym

Gud så sööt hon är och vad stoor!:)

2011-04-05 @ 12:33:36
Postat av: Anonym

Är memphis och tindra födda på samma dag?

2011-04-07 @ 09:03:40
Postat av: Anonym

Har Tindra det bra? Har hon bra fosterföräldrar? Finns det fler barn där hon bor? Hur ofta får hon träffa sin mamma?

Hon är mycket lik dig.

2011-04-07 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0