Svar till Yasmine

Svar till Yasmine:

Haha Märks att du kommer ihåg vad ni kommenterat och så ^^
Vilka är era "ögonvittnen" då ? Det vill du allt veta va ? Det finns
folk som vet mycket väl vem du är, du vet jag känner folk lite överallt ^^
Varför skulle jag inte våga komma till Småland ? HAhahahaha, ni är ju för söta :D

Haha, hunden. Hon är så farlig också, en liten jävla mes är vad hon är
som ni inte har speciellt mycket pli på. Man väcker inte en valp som sover
bara för att ut och kissa, man väcker inte en valp bara för att visa upp den ^^
Stackars hund säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Kom till hultsfred då ? Men du kanske har för många skulder. Vet om ett ex anta människor som skulle vilja prata med dig om du ville komma på besök?



Men det vet du mycket väl om. Lätt att vara kaxig över nätet, men kom till saken då? Fjant.



Synd om hunden? Pff, du vet ju inte ett skit. Det vore som om jag skulle sitta och lyssna på vad folk säger om er ständigt och ta det som någon källa.



Att du har hotat morsan tvivlar jag dock inte på på tanke på ditt skrivande om "henne kan jag väll klara av själv?"



Men det är upp till dig, ge mig datum och tid så kan det bli ett sant nöje och se om du törs? :P

2011-04-29 @ 18:14:25
Postat av: y

du jag har pli på min hund men det är inte alltid så lätt m en unghund i trotsen. jag kan hundar, går ju ffs hundlinje... men ni däremot. finns en anledning till att kennlar inte vill sälja till er! och tro mig när det kommer till kritan så skulle kiwi försvara mig så ni kan ju alltid försöka bryta er in här när mattias inte är hemma :)

2011-04-29 @ 18:29:26
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0