25 April 2011 - 09:05

Igår var det dop.

Morgonen började typ 7 någongång har jag för mig att jag vart
väckt :P Pappa och farmor kom hit i lördags och sen var dem så trötta
på kvällen och frågade hur vi skulle göra med Kendji om han skulle
sova i vagnen eller inte, men det spelade ingen roll för dem.
Så vi lät han ligga i vagnen, jag tänkte ju att dem är ju inte här
allt för ofta och dem är ju vakna ganska tidigt sådär :P

Mycket riktigt pappa vaknade vid 6 någongång men det var
för att Muffe stog och tittade på honom sa han :P Sen vaknade Kendji till liv
lite grann, så då tänkte han "nu jävlar ska vi väcka dem", så han
rullade vagnen och ställde den utanför sovrummet :P Tilda vaknade självklart
av att han skrek medans jag sov som en gris. Pappa såg hur Tilda försökte väcka
mig, men det gick bara inte att få liv i mig för vi hade kommit överens om att
alla skulle gå upp typ samtidigt.

Vi satte oss och åt frukost sen var det fullt ös med att klä på sig själv
och barnen, Mia kom även upp och ville ha hjälp med håret
och älskling bara älskar att hålla på med hår så hon hjälpte henne
och mig :P Sen bar det av till kyrkan vid typ kvart över 9 eller något sådant :P

Memphis skötte sig bättre än förväntat, han överraskade ALLA i kyrkan som
vet vilket vilddjur han är annars, men det var inte bara han som var duktig, 
utan ALLA barn som var i kyrkan var duktiga och skötsamma.
Nehe nu slänger vi in lite bilder från, innan dopet, under dopet och efter dopet.






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0