Svar till Yasmine

Svar till Yasmine:

Just precis, varför skulle han trivas med någon som tror att han
är otrogen inne i en klädaffär när han går in med morsan ? 

Varför skulle han älska någon som hade haft ihjäl hans barn om han hade
haft någon/några innan han träffa dig ? 

Det är ju moget, det är ju bevis på hur vuxen man är, är det ÄKTA kärlek
som du påstår att du har till min bror så måste du väl för fan acceptera
det, om han nu hade haft det ? 

HAHAHAHAHA, du är ju så jävla IQ-befriad man bara kan bli :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar inte heller ha alla hästar hemma. När man läser din blogg så förstår man ju hur omogen du är.



2011-04-26 @ 19:34:11
Postat av: Josefine

Den där Yasmine verkar.. inte helt frisk! xD

Och den anonyma som skrev att du inte hade alla hästar hemma och var omogen, hur moget är det att vara anonym och inte stå för vem han/hon är? Jisses..

Man ska inte lägga energi på sådana nötter. :)

Fina bilder ifrån dopet förresten. :)

2011-04-27 @ 02:15:50
Postat av: yasmine

jag har aldrig sagt att jag skulle haft ihjäl några ungar?

och ja man märker ju vem utav dig och din bror som fick intelligensen ^^

mogenhet skulle vara att acceptera att mattias inte hade tid och inte ifrågasätta hans val av livspartner? jag menar kom micke på dopet? kom tony på dopet? att tony inte kom är det då evas fel eller? så varför har mattias större skyldighet att vara där än dem?

2011-04-27 @ 14:20:46
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0