Svar till Yasmine

Svar till Yasmine:

Då vill jag jättegärna veta vem dem är, likaså Erik för jag har varit
i kontakt med honom och han kan inte heller minnas att jag nu skulle
ha "bussat" dem på henne ^^ Haha, snacka om vild fantasi men det är väl
din psycho vänner som håller med dig på allt du säger . . .
Eller är det din mamma som hört det kanske ? Haha

Jag har hört mycket roligt om dig här idag så jag har fått skrattat lite
åt dig som person och det var lite som jag och älskling hade misstänkt :)

Kommentarer
Postat av: y

och ja varför i hela helvetet ska du dra in min mamma i detta för? och hört mycket skoj om mig?? som vad? :)

och ja skulle inte du komma på besök eller? :) är sj just nu :) eller ja jag och hunden... och hon vaktar mig.

2011-04-29 @ 11:19:15
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0