Svar till Y :)

Postat av Y:

jag har min familj med min mamma samir mormor min moster barnen å mattias sen har vi min o mattias familj med mig mattias å hunden...

du är bara störd thobbe. din tjej erkände på min blogg att hon helst inte vill att du ens går ut sj och du säger att han e patetisk som är tillsammans med en sån tjej????

Då säger jag bara, vart har du din pappa någonstans ?
Just precis han ville inte veta av dig och där gjorde han nog det mest rätta
valet i sitt liv alltså, för vem fan står ut med en sån som dig,
brorsan verkar ju tyvärr göra det, men det är ju inte så konstigt ;)

Kommentarer
Postat av: y

jag behöver inte min pappa, jag har ju samir som alltid funnits där. och du vet exakt var min pappa är som du läst om på min blogg. det är väl snarare din pappa som vi ska prata om. Hur känns det när ens lillebror alltid blivit favoriserad? alla gullat med hnm och du inte fått ngn uppmärksamhet? :)

2011-04-30 @ 19:16:16
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/
Postat av: M

Är du född elak? Tydligen! Därför du blev mobbad och det har du förtjänat så elak som du är!

Jag har oxå ett adhd barn men långt ifrån din kaliber i elakhet. Hoppas du du dör olycklig

2011-04-30 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0