Svar till Y (Y)

Svar till Y:
HAHAHAHAHAHA, du älska min bror när han inte ens fick gå in i en
affär med morsan ? Det kallar jag inte kärlek, binder hunden utanför för
att springa in och se så han inte är otrogen inne i en fucking klädaffär
med morsan, vad har du för tillit egentligen ?
Du skulle döda brorsan barn om han hade haft några bara för att du inte
skulle kunna acceptera det, psykiskt sjuk ? :D 
HAHAHAHA jadu jag säger då det, är itne det till att kalla
KONTROLLBEHOV ? Får han gå och pissa ifred nu för tiden ? :)
Du hoppas att Tilda skulle få ett missfall med Kendji.
Kom och säg det öga mot öga om du törs din lilla jävla skit om du törs!!!
Hoppas Mattias inser vilket jävla freak du egentligen är och att han får tillbaka
synen och ser spöket framför sig :) Hoppas det inte blir han som gör dig på
tjocken, är det han så kommer jag lida mer med honom än vad jag redan gör,
trots att läget är som det är. Är det inte han, så hoppas jag att du ....... på
.......... :D


Kommentarer
Postat av: yasmine

så du nervärderar din bror så mycket att du tror att han skulle vara tillsammans med någon som han inte älskar och inte trivs med? tycker du verkligen att han är så iq-befriad?

2011-04-26 @ 13:19:00
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0