Svar till Y ifrån Tilda

svar till Yasmine:
För de första, så kan inte Kicki säga något om mig, eftersom
att hon inte vet något om mig ;) Har träffat o pratat med henne EN
gång o de va nog fan mitt största misstag EVER. o ja, jag är svartsjuk, men
de står jag för också xD Men jag har aldrig hindrat Thobbe ifrån att träffa sin
familj .. ? Jag kan erkänna att jag är SJUKT svartsjuk o jag låter
gärna inte Thobbe gå utanför dörren själv, men som jag sagt åt honom
, passar de inte, så visst .. o han visar bara att jag KAN lita på honom,
genom att faktiskt gå ut iallafall .. ? 

De va en dum jämnförelse med Tony, o jag kan säga
att jag inte alls vet varför dom inte kom .. men som Thobbe sa,
de kostar en del för dom o åka hit, men Mattias hade åkt gratis ..
Du måste väl ändå först honom lite ?
jag, personligen skiter i vilket, men Thobbe har de inte lätt, varken
med sin mamma, pappa eller bröder, du måste väl fan fatta, att
han blir ledsen, när Mattias väljer skolan, istället för EN dag med sin
brorson o framförallt sin bror ? Du anar inte hur GLAD han blev
när Mattias sa att han skulle kma o du ar inte en ANING om hur
ledsen han blev sen .. 

O jag, mytoman ? Hum, nja, skulle inte tro de ..
Nog för att jag kan ha dåligt minne, men när de gäller barn,
så har jag ett jävla minne, o du SA att Mattias
ex väntade tvillingar, o hon tänkte behållt, men fick typ
missfall eller va de nu va, o du sa till mig

" Hade han haft dom ungarna med henne, så hade jag dödat dom,

för jag kan inte se att han har barn med någon annan "

men de är skit samma .. Du vågar ju inte säga som de är, så
låt folk tro på de du säger ? Jag har inget större
intresse för den uppmärksamheten du söker .. 

Du önskade livet ur min son, de är de enda jag bryr mig om.
Du får gärna snacka skit om mig, snacka bäst fan du vill, men
att du önskar livet ur mina barn o snackar skit om dom, de kmr du få
ångra .. De är inge hot, de är ett löfte, anmäl mig om du nu känner
för de, du kmr ingen vart iallafall ;)

Du är inte värd ett SKIT i mina ögon, o Mattias, inte du heller !
jag trodde du va smart, o säger som Y säger, att du fick intelligenten,
men ångrar mig nog fan .. Fattar inte hur du kan bete dig som du gör
o låta henne säga som hon gör .. Thobbe är kanske inte den smartaste,
men han har vuxit något enormt o han bröt med någon, som han älskade mer
än livet, men hon förstörde också hans liv o han va smart nog att BRYTA.

Puss o kram ifrån Thobbes " mytoman " till sambo ;D

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ge mig en referens där min tjej faktiskt har sagt det så blir jag imponerad, Men det har ni antagligen inte.

Tills dess så är det mytomani.



Kostar en massa för Tony och Micke? De jobbar ffs?

"å de kommer du få ångra" ..

Vad kan ni göra ? Thobbe törs inte komma i närheten av östra delen av småland på tanke på hans tidigare liv. Tror nog ingen av era kontakter heller skulle bry sig. Så vad mer kan ni göra åt en sak som ni inte kan bevisa?



Inte ett skit.



GLHF :)

2011-04-27 @ 22:27:32
Postat av: yasmine

jag förbjuder inte mattias att gå utanför dörren.. jag ser hellre att han är ute samtidigt som mig. men du fattar ju inte det där iallafall. om jag var så överkontrollerande skulle jag då åka till böda m klassen och låta hnm supa utan mig?



ja men han litar ju ffs inte på mattias när han talar sanning? och tror du mattias blir sårad då? och när han sedan nervärderar hnm och säger att han är manipulerad hur mår han då???



det jag sa var att jag inte skulle klarat av det inte att jag skulle haft ihjäl dem... -.-´



2011-04-27 @ 22:34:53
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0