Svar till Tina

Kommentaren kommer från Tina :)

Hon verkar ju inte vara fullt frisk!!! 
Jag har ingen utbildning men fick jobbet jag alltid velat ha. Visst det fick bli lite praktiker och extra jobb innan jag fick det men efter 2 år är jag nu anställd :) 
Och jag är en super mamma även om jag inte har någon utbildning. Man behöver väl för fan inte ha utbildning för att vara en mogen förälder?
Som sagt hon verkar inte riktigt frisk! 
Jag känner inte dig och inte heller Tilda men läser era bloggar och ni är jävligt starka som kämpar på även när ni får så mycket dåliga kommentarer. 
Skit i dom ni är bäst :) 
Sorry för en lång kommentar men blir så arg på människor som ska hacka ner på andra hela tiden!! 
Ha det bra!

Svar:
Jadu det finns då folk till allt, Tilda erkände på hennes blogg att
hon inte vill att jag går ut själv, men jag bygger bara upp hennes tillit till mig
genom att bara gå ändå, det har jag alltid gjort om jag vill gå ut och kommer fortsätta
med det. Men min bror, säger hon "nej du får inte gå ut" eller "kan vi inte gå ut tillsammans
senare". Hon låter honom knappt gå på toa själv, så jävla illa är det alltså.
Hon säger en sak, men jag själv har sett raka motsatsen dem gångerna jag träffat
dem ihop, tragiskt men sant :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0