Svar på Yasmines frågor :D

Lite frågor från Yasmine:
jag har aldrig sagt att jag skulle haft ihjäl några ungar?

och ja man märker ju vem utav dig och din bror som fick intelligensen ^^
mogenhet skulle vara att acceptera att mattias inte hade tid och inte ifrågasätta hans val av livspartner?
jag menar kom micke på dopet?
kom tony på dopet?
att tony inte kom är det då evas fel eller?
så varför har mattias större skyldighet att vara där än dem?
Har du inte ? Nej nej, vi säger väl det då, eller så kan vi fråga min
kära sambo så får vi ju se :) Fy fan när du sa det till henne alltså,
då verkade du inte vara speciellt rädd om livet, men tur är
så är jag ingen som slår en jävla skit som inte ens är värd
att spotta på :D haha

Hade han inte tid när han själv sa att han kunde göra arbetet på resan, men sen
dagen efter så kunde han inte helt plötsligt, det är du som har manipulerat
den stackars pojken så det finns inte ord för det, han är fan ingen människa
längre, jag känner inte igen honom sen han vart tillsammans med ett jävla fucking
kontrollfreak....

Micke ? Nej han kom inte, men det är väl inte lite skillnad på resa ?
Han hade fått betala sin resa hit själv, medans mattias hade åkt med pappa
men du vet ju inte vad pengar innebär än stackare :P

Tony? Nej han kom inte heller för han har hus, han har hundarna,
det var träning, han hade allt att göra som inte mattias hade att göra
den dagen :)

Kommentarer
Postat av: Mattias

meddela mig den dagen någon av våra bröder kommer och besöker dig.

Det ska bli ett sant nöje att bli chockad isåfall.

2011-04-27 @ 20:54:42
Postat av: yasmine

nej det har jag aldrig sagt :) din kära sambo verkar vara ngt av en mytoman ärligt talat.



nej han sa att han kunde på måndagen, på tisdagen var han inne och redovisade en labb i skolan och då fick han ännu mer grejer att göra och han kände att sitta i en bil och plugga och sedan sitta i en trea med en massa folk var inte optimalt.



och jag har kontrollfreak? okej eftersom ni redan litar på din mors ord kan jag ju citera henne här "Yasmine kan vara svartsjuk men tilda..."



Mattias har väl lika väl hem och hund som tony dessutom hade mattias skola så som tony hade träning. Ta inte ut all din besvikelse på bara mattias. det är ingen annan det sårar än hnm. mig rör det inte ryggen.

2011-04-27 @ 21:01:04
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0