FRÅGOR & SVAR

1. Hur är det emellan dig och Tilda nu?
- Det blir bara bättre och bättre :)
2. Kommer du nånsin få vårdnad över tindra?
- Det vet jag inte.
3. Hur ställer du dig till allt Simon håller på med?
- Jadu, jag lägger mig inte i allt för mycket, men tycker det är tråkigt.
4. Tror du att det kommer vara du och Tilda föralltid?
- Jag hoppas på det, man ska inte hoppas eller tro för mycket heller, allt kan hända
5.  kommer ni förlova er?
- Ja, det hoppas jag iallafall. Vi har pratat om det :)
6. Kommer ni skaffa mer barn?
- Det hoppas jag :)
7. Kommer ni gifta er?
- Vi får se vad framtiden säger angående det ;)
8. Skulle inte du på något sätt genom ett domdtolsbeslut få vårdnaden om flickan din?
- Jadu, jag vill ju inte gå den vägen :(
9. Är det okej om jag har en bild på dig upphängd på min vägg? DU ROCKAR!!
- Hahahahahaha, nej du ska inte ha en bild på mig på din vägg!
10. Tar du Memphis som om han vore din egen son? Elelr skulle du kunna behandla Kedndji på ett annat sätt?
T ex: Kendji för 10 saker och Memphis för 1... Eller ger du dem lika mycket??????
- Jag behandlar honom som om han vore min egna, jag behandlar båda lika . . .
Får en ska båda ha!
11. Kommer Tindra flytta till er?
- Det vet jag inte om hon kommer...
12. Kommer du tycka om alla 3 barn lika mycket då?`
Det är klart, jag skulle ALDRIG kunna favoritsera något barn som många gör tyvärr :/
13. Kallar din bonus son dig för pappa?
- Ja, han är dock för liten för och veta VAD själva ordet "pappa" innebär, han vet inte att det är liksom, kött o blod, men han VET att en pappa ställer upp 24/7, och de är det som gör att han ser mig som en pappa. Självklart vet han ju ändå att S är hans pappa, men Memphis har själv valt att kalla mig pappa
14. Kallar Tindra dig paappa+?
- Hon gjorde det inte förräns fosterföräldrarna sa "Titta, pappa Thobbe"
15. Vem är din favorit?
- Som jag svarade på föregående fråga, jag favoriserar ingen
1. Hur är det emellan dig och Tilda nu?
- Det blir bara bättre och bättre :)

2. Kommer du nånsin få vårdnad över tindra?
- Det vet jag inte.

3. Hur ställer du dig till allt Simon håller på med?
- Jadu, jag lägger mig inte i allt för mycket, men tycker det är tråkigt.

4. Tror du att det kommer vara du och Tilda föralltid?
- Jag hoppas på det, man ska inte hoppas eller tro för mycket heller, allt kan hända

5.  kommer ni förlova er?
- Ja, det hoppas jag iallafall. Vi har pratat om det :)

6. Kommer ni skaffa mer barn?
- Det hoppas jag :)

7. Kommer ni gifta er?
- Vi får se vad framtiden säger angående det ;)

8. Skulle inte du på något sätt genom ett domdtolsbeslut få vårdnaden om flickan din?
- Jadu, jag vill ju inte gå den vägen :(

9. Är det okej om jag har en bild på dig upphängd på min vägg? DU ROCKAR!!
- Hahahahahaha, nej du ska inte ha en bild på mig på din vägg!

10. Tar du Memphis som om han vore din egen son? Elelr skulle du kunna behandla Kedndji på ett annat sätt?
T ex: Kendji för 10 saker och Memphis för 1... Eller ger du dem lika mycket??????
- Jag behandlar honom som om han vore min egna, jag behandlar båda lika . . .
Får en ska båda ha!

11. Kommer Tindra flytta till er?
- Det vet jag inte om hon kommer...

12. Kommer du tycka om alla 3 barn lika mycket då?`
Det är klart, jag skulle ALDRIG kunna favoritsera något barn som många gör tyvärr :/

13. Kallar din bonus son dig för pappa?
- Ja, han är dock för liten för och veta VAD själva ordet "pappa" innebär, han vet inte att det är liksom, kött o blod, men han VET att en pappa ställer upp 24/7, och de är det som gör att han ser mig som en pappa. Självklart vet han ju ändå att S är hans pappa, men Memphis har själv valt att kalla mig pappa

14. Kallar Tindra dig paappa+?
- Hon gjorde det inte förräns fosterföräldrarna sa "Titta, pappa Thobbe" 

15. Vem är din favorit?
- Som jag svarade på föregående fråga, jag favoriserar ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0