En liten del av mitt förflutna finns med här ^^

Haha, ni är ju för söta era små kräk,
ni påstår att ni vet hur man tar hand om en hund ?
Men vad jag vet ska man ALDRIG väcka en valp som sover
bara för att visa upp den eller för att den sovit för länge och måste ut och kissa :P
Varför skulle jag inte våga visa mig i Hultsfred ? Haha Det var det dummaste jag någonsin
hört, och jag har hört mycket skit :P Mattias du ska vara glad som lever,
tacka Kalle att du lever idag :P Det är några år sedan nu, men du skiter
väl i om du lever eller inte. Haha, skulle jag vara rädd för dig menar du ? 
Du är inte dig lik tack vare din "kära flickvän" :(

Men det är ju inte lätt att känna igen någon när personen blir kontrollerad
och att personen måste ändra på sig bara för att den andre inte är helt nöjd
med den andre, ja tyvärr är det så.

Jag har ändrat på mig tack vare mina barn,
hade jag inte haft dem och Tilda så hade jag varit en alkis för många år sedan,
det kan jag erkänna och stå för.

Jag står för allt jag har gjort, allt jag har sagt, allt jag gör, allt jag säger
till skillnad från vissa andra :)

Men enligt den där ************ som du är tillsammans med brorsan
så har man ingen chans att få ett normalt liv med ett bra jobb, men hon
har fel där :) Allt hänger på kontakter för att komma in i jobb branchen i dags
läget, hur man lär sig och sånt. Men enligt henne så MÅSTE man ha en utbildning
visst det kanske underlättar att få det jobbet man vill ha, men det är ingen tvång
om man har hållt på med det innan och har erfarenhet inom det yrket :)

Hon påstår även att man inte är en mogen förälder om man inte har
utbildning, ingen som inte har barn vet vad det innebär att ha
ett föräldraskap, det kommer automatiskt den dagen barnet föds.
Ansvaret kommer också automatiskt, det märks ju hur mycket
hon vet om att vara förälder, men tack och lov så kommer hon ju aldrig att
bli en mamma heller :) Tur är väl det, för en mamma som henne
skulle ingen vilja ha, då är jag glad över att jag har en sån mamma som
jag har, jag hade till och med valt en person som mamma till min
mamma istället för att ha en sån som Y till min mamma.
Det är bara till att läsa här gott folk så kanske ni förstår vad jag pratar om

http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Till exempel detta anser hon " "Familjen" är inte alltid förenat med blodsband "

Det märks ju att hon inte vet allt för mycket vad en famij är och 
vad en familj betyder ^^ Haha, En sorgsen person som min kära
broder bor tillsammans med tyvärr :/

Kommentarer
Postat av: Tina

Hon verkar ju inte vara fullt frisk!!!

Jag har ingen utbildning men fick jobbet jag alltid velat ha. Visst det fick bli lite praktiker och extra jobb innan jag fick det men efter 2 år är jag nu anställd :)

Och jag är en super mamma även om jag inte har någon utbildning. Man behöver väl för fan inte ha utbildning för att vara en mogen förälder?

Som sagt hon verkar inte riktigt frisk!

Jag känner inte dig och inte heller Tilda men läser era bloggar och ni är jävligt starka som kämpar på även när ni får så mycket dåliga kommentarer.

Skit i dom ni är bäst :)

Sorry för en lång kommentar men blir så arg på människor som ska hacka ner på andra hela tiden!!

Ha det bra!

2011-04-30 @ 00:09:55
Postat av: y

jag har min familj med min mamma samir mormor min moster barnen å mattias sen har vi min o mattias familj med mig mattias å hunden...



du är bara störd thobbe. din tjej erkände på min blogg att hon helst inte vill att du ens går ut sj och du säger att han e patetisk som är tillsammans med en sån tjej????

2011-04-30 @ 15:40:45
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/
Postat av: y

jaha publicerar andras kommentarer men inte mina?? :P

2011-04-30 @ 19:04:18
URL: http://kiwipuffansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0