22 April 2011 - 20:50

Jaha, då har det varit fint väder några dar i streck,
man har fått lite färg på rygg och armar och det känns kan jag
ju lova er :P haha, just nu så sitter jag, älskling, mia och alex och
kollar på "2 fast 2 furious" för typ 4 gången i rad :P Annars då ?
Nej inte allt för mycket jag och Muffe var lite hundvakt åt Mia medans
hon och älskling städade hennes lägenhet.

Kendji ligger bara i blöjan i vagnen och suttar på handen låter det som,
han tycker nog det är för varmt för att äta just nu också för vi har typ 40
grader i lägenheten och lite till ^^ haha men annars så skrattar han bara
och pratar för fulla muggar så det går nog ingen nöd på honom xD

Muffe han sover sen en tid tillbaka nu, han var jättetrött.
Han är bara för söt när man ska lägga honom så ska han ha en
god natt puss, efter man gett honom pussen så säger han "nattnatt"
och vinkar när man går ut ^^ 

Tindra har jag inte hört något ifrån sen jag var där nere.
Ska se till att få tummen ur och lyfta luren och ringa
till henne imorgon och se hur hon mår och sånt :) 

Nehe, dags för lite bilder från gårdagens lopp ...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0