19 April 2011 - 09:19

Nehe vad ska man skriva om idag då ?

 Det var lite segt att gå upp i morse
då Maggan var snäll och hade Muffe och Cicci hade ju Kendji, så man
vart lite bortskämd igår och klev inte upp ur sängen förrän typ halv 11
då Kendji kom hem igen ^^ Någon gång runt 1 tror jag det var så gick vi
ner till Maggan och hämtade Muffe för att ta en sväng på stan i det fina vädret
och det märks att våren är kommen här nu :)

Vi var och lämnade in älsklingens ring för att förminska den
 då hon har värsta mini mini fingrar xD Det kostade fan 300 :- att förminska
och får vänta en hel jävla fucking vecka på att den ska bli klar :/ Men men
det får vi väl nöja oss med för man vill ju inte att hon ska tappa den :P

Idag då, solen skiner, humöret på topp, lite trött bara.
Sitter ute på FAMI och ska snart lyssna på Entrepenör någonting ^^ haha
Så vi får se om vi slutar tidigare idag eller om det blir till 16:00 som vanligt...
Älsklingen var en aning trött imorse märkte man då hon knappt visste
vad hon pratade om ^^ haha men jag älskar henne för det, vart massa
skratt innan jag satte mig på cykeln. Jag sa en sak och hon svarade bara att
hennes svar lät som ett helt annat svar än vad hon sa :P Fattar inte riktigt hur
det kan komma sig att vi har så kul ihop helt plötsligt ^^ haha

Det var en liten uppdatering xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0