11 April 2011 - 19:59

Ny vecka nya tag då...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, Memphis har åkt på
vattenkoppor nu iallafall och som vi har väntat på detta, han är dock
alldeles hängig, orkeslös, ja vet allt han är, men värsta mysig och sånt
som han itne är i vanliga fall :P Dem på dagis trodde dock inte att han skulle
få det nu, men där fick dem ;) HAHA 

Han ville inte riktigt äta på hela dagen, sen ville han knappt vila middag.
När han kom ut från vårat sovrum så gick älskling och mötte honom
och försökte lägga honom igen men det gick inte så jag gick in
och la mig också för att försöka, men det gick då inte, så mormor
kom in eftersom hon var här en sväng, men då gick det som det gick
han släppte henne INTE ur sikte, han bara skrek och skrek när han inte
var uppe i hennes famn, så han fick följa med henne hem en sväng...

Lägga honom inför natten, de ni, det var då fan inte det lättste man
gjort på länge, fy fan :O Men man kan ju inte förvänta sig allt för mycket
från någon så liten när dem är så sjuka och hängiga som han är...

Kendji då, jodå, han växer så det knakar, han skrattar och jollrar
hela dagarna när han inte sover typ :P Han blir bara mer och mer
lik mig enligt folk, men det vettifan, något som jag ser han har ärvt från
mig är en del av humöret och sen måste han ha ärvt hårfästet från när jag
var liten, för enligt folk är han näst intill en kopia av Tindra ^^ Det är ju
skönt att höra, men jag själv kan inte riktigt se någon likhet mellan dem,
förutom hårfästet då när hon var i hans ålder xD 

Måendet är påväg upp på topp känns det som nu, jag tröstäter inte som
jag gjorde förra månaden typ, nu äter jag när jag är hungrig. 
Men det kanske beror på det fina vädret som varit ? :)
Det vill vi ju gärna se resten av våren och sommaren nu med och
sen får det gärna bli mer värme så man kan slänga sig
i solen och bara gassa och bli brun ;)
Nehe där var lite av det som hänt typ, men men 

Älskar dig min kärlek, Tilda Inlund <3

Kommentarer
Postat av: elina

Joooo Tindra och Kendji är ju lika ! Jag tycker han är en kopia av minitindra :P

2011-04-11 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0