1 April 2011 - 12:40

Fredag idag, vad händer ?
Dagen började med att Muffe kom in och väckte mig vid 07:07
så det var bara till att gå upp och klä på sig byta och klä på honom
sen iväg till dagis :) Sen när jag kommer hem så ligger Kendji vaken så då var
det bara till att ta upp honom också sen var det fullt ös på honom, ingenting
var roligt för honom imorse, jag satte honom i baby-sittern, bar på honom, satte
honom jämte mig, bytte blöja, gav honom mat, magdroppar, testade ALLT till och med
lägga honom i vagnen som hjälpte igår, men inte ens det, så la honom i vaggan men
det hjälpte inte det heller, så summera min morgon så har den varit stressig
som faaaan, men men sånt är livet. 

Nu ligger han i vaggan och äter, Linda kom på besök en sväng,
och nej det är inte Tindras mamma som är här xD utan det är en
polare till Tilda . . . 

På måndag börja jag i Karriär i Halland igen ^^ haha
Fick veta att Linda kommer gå där också, sjukt skönt att det är
någon man känner ^^ Sist jag gick där så gick ju hennes kille där ^^ haha
Annars då ? Nej du vet inte riktigt vad jag ska skriva mer förutom att jag
ska ner till Tindra på söndag. Det känns helt underbart som vanligt, ska
bara se till att inte missa tåget nere i Lund som jag gjorde sist. Men jag
hann ju träffa henne ändå och blev bjuden på mat, och det var inget fel
på det heller... haha så vi får se, kommer väl nya kort då med :)

Kommentarer
Postat av: Maya

åh va mysigt,både för henne och dig:)

ska du ta med Kendji då så hon får träffa sin lillebror?!:)

2011-04-01 @ 17:49:29
Postat av: ☆ Nicole ♥ - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian ♥

fast hur funkar det att plugga när tilda jobbar :S ? vem pssa kendji och memphis?

2011-04-01 @ 19:20:30
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0