Tilda < 3 Bias

Hur ska jag någonsin kunna förklara min kärlek till dig när
jag inte ens kan visa den ?
Vad hade jag varit om inte vi hade träffats ?
Du förstår nog inte hur mycket jag älskar dig.
Förstår du hur tacksam jag är för att jag fick chansen att ta en plats i ditt
hjärta och att jag fick det med.
Fan vad glad jag är över att ha träffat en sån underbar tjej som dig,
jag håller med dig om att jag hade nog inte varit
någonting utan dig.
Jag hade bott på gatan, jag hade inte haft någon som älskar mig.
Jag gör allt för dig, jag går upp och låter dig ligga kvar, jag gör
det du ber mig om, om jag kan det själv :P
Alltså jag är så glad och lyckligt kär för en gång skull,
jag har aldrig och då menar jag ALDRIG kännt såhär för någon annan
någon gång.
Mitt hjärta bulltar och bulltar ju mer jag tänker på dig,
kan inte sluta tänka på dig älskling, sover jag så drömmer jag om dig,
är jag jag inte hemma så ser jag dig framför mig,
vart jag än är så har jag dig i mitt hjärta och där kommer du förbli
för alltid <3
Hur ska jag någonsin kunna förklara min kärlek till dig när
jag inte ens kan visa den ?
Vad hade jag varit om inte vi hade träffats ?
Du förstår nog inte hur mycket jag älskar dig.
Förstår du hur tacksam jag är för att jag fick chansen att ta en plats i ditt
hjärta och att jag fick det med.
Fan vad glad jag är över att ha träffat en sån underbar tjej som dig,
jag håller med dig om att jag hade nog inte varit
någonting utan dig.
Jag hade bott på gatan, jag hade inte haft någon som älskar mig.
Jag gör allt för dig, jag går upp och låter dig ligga kvar, jag gör
det du ber mig om, om jag kan det själv :P
Alltså jag är så glad och lyckligt kär för en gång skull,
jag har aldrig och då menar jag ALDRIG kännt såhär för någon annan
någon gång.
Mitt hjärta bulltar och bulltar ju mer jag tänker på dig,
kan inte sluta tänka på dig älskling, sover jag så drömmer jag om dig,
är jag jag inte hemma så ser jag dig framför mig,
vart jag än är så har jag dig i mitt hjärta och där kommer du förbli
för alltid <3

Detta hade min kärlek skrivit till mig, på ett dokument som va sparat på
skrivbordet, hur kan man inte låta bli att fälla en liten tår o dra på smilet ?
Jag menar, hur underbar får man va ? Jag förstår inte hur jag kunde hitta
en som honom, visst, vi bråkar, ofta, men de gör inget, jag älskar honom lika
mycke iallafall .. De finns ingen som är så underbar som han .. Jag
vet inte hur jag ska kunna förklara min kärlek till honom .. 
Jag inkräktar på hans blogg, just för att visa alla hans läsare, vilken romantiker han
är, att han faktiskt tar till sig av allt jag säger åt honom, även om de inte
alltid är snälla saker .. Han förstår nog till en viss del, hur mycke jag älskar honom,
men inte helt ... De kmr krävas en del, för att han ska kunna märka de ..

Jag hoppas att ni som läser här, förstår hur underbar Thobbe verkligen är
o att ni kan glömma honom, han är min o ingen kan ta honom ifrån mig !
Jag vet att många redan har försökt, men har ni lyckats ? NEJ, HAHA, rätt åt er ..
Han skiter i om man är snygg eller inte, han skiter i om jag har barn eller inte,
han skiter i mycke, just för att han älskar mig från insidan o inte utsidan.
De finns inte många  killar som kan älska en tjej, som inte är lika snygg som
alla fjortisar o skit .. TAck o lov, vet jag min Bias :)

ALLTID Tiilda <3 Bias ..
Memphis, Lill o Thobbe, mina tre små hjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0