Svar till Juliana

Jadu, jag vet faktiskt inte vad man ska säga, hennes val, hennes liv.
Tycker det är dålig stil, men hon mister en till av sina söner tack
vare att hon valt flaskan före oss. Jag har frågat henne rakt ut
om hon väljer flaskan före oss barn, och svaret jag fick av
henne då var bara: Skit du i det ungjävel.
Du kan ju själv fatta hur ont det gjorde att höra något sånt
av sin mamma. Tänk om din mamma hade gjort så mot dig, hur
hade du reagerat ?
Men men, säger som Micke, skit i henne, hennes liv.
Du kommer må bättre, se på mig, jag mår skitbra utan hennes
fyllesnack jämt och ständigt, har fått ordning på mitt för en gång skull.

Men men tyvärr så finns det inte mycket mer vi söner kan göra,
så det är hennes val!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Vad är de Linda gör mot Tindra? :(

Och har du en död dotter med? Enligt Linda väntade hon tvillingar.. Kanske för privata frågor, men svara om du vill:)

2010-09-15 @ 03:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0