HAHA ja vad säger man ?

Haha, ja jag säger då det,
Finns då ta mig fan folk som inte har något liv, och då
syftar jag på 3 speciella personer som tror dem vet allt,
kan allt, ja allt som finns.
Men det har ni jävligt fel i,
ni tror ni vet allt, ni tror ni kan allt.
haha sicka jävla loooosers ni är =)
Trodde inte det fanns så störda personer, men där hade jag fel.
Hur kan man börja snacka om ja, ni 3 vet själva vad.
Ni vet mycket väl om vilka ni är, ni läser min blogg.
Hoppas ni mår bra och blir glada över sanning om en del personer,
och det som står i min blogg går att bevisa, men när vi frågar om ni
vill se det, så är det liksom bara skit samma^^
Haha, ni är så jävla jaoo, finner fan inga ord. Får bara fram skratt.
Men men allt kommer sluta bra i slutändan ändå ska ni se :)
Vi kommer klara oss igenom detta också, vi kämpar ihop,
finns inget som kan stoppa oss älskling,
dem säger " ensam är stark " visst det kan jag hålla med om.
Men tillsammans är vi helt jävla fucking oslagbara.
Vi går ihop oss så finns ingen som kan stoppa oss, den som vill försöka
säger vi bara lycka till :)
Det är redan massa som försökt men har dem lyckats ?
Nej det ser inte ut som det iallafall va ?
Vi är sambos nu, vi älskar varandra,
och sen väntar jag på att den "hemliga frågan" ska bli
besvarad (A)
Du får aldrig, ALDRIG glömma bort att jag älskar dig, försöker visa hur mycket,
men det går tyvärr inte, finns inget som kan visa min kärlek till dig,
inte ens ord.
Älskar dig MIN Tilda Stéen <3

Kommentarer
Postat av: Tilda - 19 år - Änglamamma till Hope o mamma till Memphis

Du är bara för jälva bäst ! Finner inga ord, som kan beskriva hur bäst du är .. Du vet att dom TROR att dom kan, men de gör dom inte, jag där emot, KAN, o de är ren sanning ;) Den hemliga frågan besvarad ? :O Jag älskar dig, min skrutt <3

2010-09-26 @ 19:15:10
URL: http://mammasteen.blogg.se/
Postat av: Neea

låter som att du är väldigt upprörd :/ hänt?

2010-09-27 @ 20:24:14
Postat av: Anonym

frågestund snaaaaaaaaaaaaaaart?!

2010-10-02 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0